Fan&JOY – nowe kulki żelowe od Fanexu

Udostępnij artykuł
Polski producent sosów dla branży HoReCa, wprowadził do swojej oferty cztery zupełnie nowe wyroby Fan&JOY- kulki żelowe z płynnym owocowym środkiem. Nowatorskie produkty Fanex o smaku truskawki, limonki, jagody oraz pomarańczy są już dostępne zarówno w sprzedaży hurtowej, jak i w sklepie internetowym marki. Kulki spożywcze dzięki swojemu intensywnemu smakowi oraz kolorowej i estetycznej otoczce, są znakomitym dodatkiem do potraw oraz napojów.

Fan&JOY – żelki z płynnym środkiem – zostały stworzone w odpowiedzi na potrzeby rynku gastronomicznego. Są one innowacyjnym sposobem na wprowadzanie owocowych smaków w niezwykle ciekawej formie. Powstały z połączenia soków, innych dodatków oraz naturalnego ekstraktu z alg morskich. Kulki dzięki swojej wyjątkowej konsystencji, podczas ich spożywania eksplodują smakiem dając wyjątkowe doznania.

Żelki z płynnym środkiem dzięki swojej elastycznej otoczce mają wręcz nieograniczone zastosowanie jako świetny dodatek spożywczy – począwszy od popularnej Bubble Tea, poprzez produkty mleczarskie, napoje, soki, drinki alkoholowe, galaretki, wszelkie desery i wyroby cukiernicze, skończywszy na wyszukanych potrawach restauracyjnych.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – PAŹDZIERNIK 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Fan&JOY dostępne są w czterech smakach: truskawka, limonka, jagoda oraz pomarańcza. W zależności od rodzaju aplikacji i oczekiwań klienta, kulki mają średnicę 9mm, 7mm lub 6mm i dostępne są w 1-kg wiaderkach. Oprócz swoich walorów smakowych, produkty przyciągają uwagę także swoimi jaskrawymi i wyrazistymi kolorami, przez co  stanowić mogą estetyczny element dekoracyjny.

– Oprócz owocowego nadzienia, w Fan&JOY możemy też zastosować np. inne składniki takie jak czekoladę, kawę, miód, warzywa, przyprawy, majonez, musztardę, a także dodatki funkcjonalne typu błonnik czy też kwasy omega-3. Możliwości kompozycyjne są ogromne. Myślę że nasze produkty urozmaicą menu wielu szefom kuchni w całej Polsce – mówi Piotr Kubiczek, dyrektor handlowy w firmie Fanex.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 19.12.2018
Aktualizacja: 19.12.2018