Festiwal kawy u Grycana

Udostępnij artykuł
W najbliższy weekend w lodziarnio-kawiarniach Grycan – lody od pokoleń w całej Polsce będzie królować kawa. Od 22 do 24 listopada będzie dostępna w promocyjnych cenach.

– Filiżanka dobrej jakości kawy to nie tylko wspaniały smak i aromat, ale też niezwykle przyjemna chwila dla siebie, która potrafi wprawić w dobry nastrój na cały dzień. Kawa w naszych lodziarnio-kawiarniach jest parzona ze specjalnej mieszanki, którą razem z mężem wybraliśmy w małej, rodzinnej włoskiej palarni w czasie jednej z wizyt w Mediolanie. Serdecznie zapraszamy! – mówi Elżbieta Grycan, właścicielka sieci Grycan – Lody od pokoleń.

W specjalnej ofercie znajdują się m.in:
Espresso – klasyczne, mocne espresso przygotowywane z oryginalnej mieszanki ziaren – 85 proc. arabica i 15 proc. robusta, dostarczanych przez włoską, rodzinną firmę w cenie 4,50 zł
Cappucino – aromatyczna kawa na bazie pojedynczego espresso z mlekiem i puszystą mleczną pianką w cenie 8,90 zł
Flat White – podwójne espresso z dodatkiem gorącego mleka i aksamitnej, mlecznej pianki w cenie 10,90 zł
Latte Macchiato – kawa na bazie pojedynczego espresso z mlekiem i gęstą, mleczną pianką w cenie 10,90 zł
Latte Macchiato Karmel – kawa na bazie pojedynczego espresso z mlekiem, sosem karmelowym i gęstą, mleczną pianką w cenie 12,90 zł

Oferta obowiązuje od 22 do 24 listopada 2019 roku we wszystkich lodziarnio-kawiarniach sieci Grycan – Lody od pokoleń. Dotyczy wszystkich kaw w menu, a ich cena jest niższa o 2zł od ceny regularnej.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 21.11.2019
Aktualizacja: 22.11.2019