Francuskie produkty w ofercie Makro

Udostępnij artykuł

Między 12 a 25 września na półkach Makro Polska znaleźć będzie można m.in. francuskie sery, wina i oliwy w promocyjnych cenach. Osoby, które zrobią w tym czasie zakupy za min. 250 zł netto, a następnie zarejestrują się na stronie internetowej Makro, mają szansę wygrać samochód Skoda Fabia oraz jedną z pięciu dwuosobowych wycieczek do Francji – ojczystego kraju Michela Morana, znanego szefa kuchni i ambasadora 23. urodzin Makro w Polsce.

– Francja słynie przede wszystkim z serów, win, owoców morza – zwłaszcza przegrzebków św. Jakuba.  Można je odnaleźć także na półkach polskiego Makro i samodzielnie z nimi eksperymentować. Ale warto wybrać się do mojej ojczystej Francji i sprawdzić, jak naprawdę smakuje ten kraj – mówi Michel Moran, szef kuchni znany z programu „MasterChef” stacji TVN oraz ambasador 23. urodzin Makro w Polsce.

Do świętowania „Urodzin ze smakiem” przyłączyła się Coca-Cola. Wśród klientów, którzy kupią wybrane produkty tej marki za przynajmniej 250 zł netto i zarejestrują się na stronie internetowej, zostanie rozlosowanych 50 bonów zakupowych do Makro o wartości 250 zł oraz samochód Fiat Qubo.

RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE
RAPORT 2017
– kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem

Uruchomiono także specjalną akcję konkursową z myślą o właścicielach sklepów spożywczych, także Odido. Mogą oni zbierać punkty m.in. za kupowanie produktów dowolnej marki własnej czy produktów z dedykowanych gazetek promocyjnych dostępnych na www.makro.pl oraz wymieniać je na nagrody – notebooki, krajalnice, tablety i bony paliwowe.

Makro Polska przygotowało również najbardziej obszerną w historii programu odsłonę Punktomanii – akcji lojalnościowej, w ramach której klienci zbierają punkty za zakupy, a następnie mogą wymieniać je na atrakcyjne rabaty przy zakupie produktów z katalogu. W urodzinowej edycji czeka ponad 70 pozycji, w tym wysokiej klasy sprzęty elektroniczne.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 18.09.2017
Aktualizacja: 18.09.2017