Już nie tylko sklepy z modą, obuwiem czy wyposażeniem wnętrz, ale także salony fryzjerskie i kosmetyczne oraz restauracje i kawiarnie zostały otwarte.
Dom Mody Klif w Warszawie i Galeria Klif w Gdyni kompleksowo wdrożyły zalecenia Głównego Inspektora Sanitarnego i dokładają wszelkich starań, by klienci czuli się komfortowo i bezpiecznie. Sprzedawcy i obsługa dbają, aby każdy zachowywał odległość 2 metrów podczas oczekiwania na swoją kolej, dezynfekował ręce. Liczba stolików w lokalach gastronomicznych została dostosowana do wymogów, mamy też stoliki dla rodzin – mówi Sylwia Wiszowata-Łazarz, Associate Director w dziale zarządzania nieruchomościami Cushman & Wakefield. – Prace nad przygotowaniem do powrotu klientów prowadziliśmy od początku pojawienia się ograniczeń, co pozwoliło nam na szybką reakcję, gdy tylko rząd je zniósł.
W Domu Mody Klif w Warszawie otwarto restaurację WIKING, Yoko Sushi Bar&Restaurant, Salad Story, oraz kawiarnie Bonjour i Costa Coffee.
Widzimy, że klienci z chęcią wracają do ulubionych miejsc – komentuje Sylwia Wiszowata-Łazarz. – Sprawdzają, które sklepy i salony są czynne, korzystają z przygotowanych przez nas udogodnień i rozwiązań, realizują karty podarunkowe, które uzyskali jako nagrody w wyniku organizowanych przez nas działań w czasie kwarantanny. Widzimy także, że do sprawy bezpieczeństwa klientów bardzo poważnie podeszli najemcy, którzy przeszkolili swe zespoły i ściśle stosują się do zasad i procedur.
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.