Gdańsk: Pizza Hut zaoferuje bezpłatną dostawę

Udostępnij artykuł
Była jedyną pizzą, która dotarła na Międzynarodową Stację Kosmiczną. Marka już od 25 lat istnieje na polskim rynku. W planach Pizzy Hut jest dotarcie do coraz większej liczby gości, tak by każdy mógł rozkoszować się wyjątkowym smakiem pizzy.

Nie od dziś wiadomo, że pizza jest rewelacyjnym pomysłem na poprawę humoru. Ważne jest ręcznie rozciągane ciasto, wypiek z najlepszej jakości składników i gorący ser. Najmocniejszym punktem pizzerii jest jej doświadczenie. Taka też jest Pizza Hut, która istnieje na polskim rynku już ćwierćwiecze. 25 lat funkcjonowania restauracji w Polsce pokazało, że goście zaufali tradycji i marce, która ma szeroką ofertę dań. Dwa rodzaje ciasta – znane od lat puszyste ciasto PAN i lekkie, chrupiące, na zakwasie w stylu San Francisco. To właśnie smak pizzy sprawił, że Pizza Hut cieszy się ogromnym powodzeniem wśród smakoszy i wciąż poszerza zasięg o kolejne lokalizacje.

W Gdańsku dostarczą pizzę bezpłatnie do domu

Co zrobić, kiedy kolejny raz zamawiając pizzę słyszymy, że czas oczekiwania przekracza godzinę? W większości dużych miast standardowy czas oczekiwania na pizzę z dowozem wynosi ponad godzinę. Naprzeciw wychodzi Pizza Hut ze zwiększonym zasięgiem dostawy do domu – tym razem w Trójmieście. Od początku marca jest to możliwe w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku, przy al. Grunwaldzkiej 141. Na szczególną uwagę zasługują trzy fakty. Dostawa jest całkowicie bezpłatna, czas oczekiwania na zamówienie wynosi do 30 minut, a w ramach usługi obowiązuje specjalna oferta.

 

Zamówienia przez stronę lub aplikację

Pierwszą pizzerią, która wprowadziła zamówienia przez internet była właśnie Pizza Hut. Usługa działa od 1994 roku. Obecnie pizze można zamówić zarówno telefonicznie, przez stronę www.pizzahut.pl, jak i dzięki mobilnej aplikacji. Usługa dostawy jest dostępna od poniedziałku do soboty w godz. 11-22 oraz w niedzielę w godz. 11-21.

 

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

 

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 11.03.2019
Aktualizacja: 11.03.2019