Gemini Park Bielsko-Biała poszerza ofertę gastronomiczną

Udostępnij artykuł
Portfolio restauracyjne centrum handlowego, już po raz drugi w ciągu miesiąca zostało poszerzone o kolejnego najemcę. W galerii zadebiutowała właśnie sieć lokali Silver Dragon.

Nowy najemca ulokował się przy strefie food court i zajął 50 m kw. W ofercie nowej restauracji można znaleźć dania kuchni azjatyckiej – m.in. wietnamskiej i tajskiej.

Jest to już drugie otwarcie w tym segmencie w ciągu ostatniego miesiąca. We wrześniu oferta Gemini Park wzbogaciła się o kawiarnię popularnej brytyjskiej sieci Costa Coffee. Ta usytuowana została przy niedawno stworzonej strefie eventowej.

W efekcie ostatnich otwarć, food court bielskiej galerii jest już w 100 proc. skomercjalizowany, a sama oferta składa się z 16 lokali gastronomicznych. Można w niej znaleźć takie restauracje jak m.in. McDonald’s, KFC, Subway, Pizza Hut, Ron Del, Doner Kebab, Sushi Samuraj czy Salad Fantasy.

Nowym otwarciem dopełniamy naszą ofertę gastronomiczną, poszerzając przede wszystkim dostępne u nas menu kuchni świata. Silver Dragon to już druga restauracja w Gemini Park, w której można znaleźć cieszące się popularnością w Polsce dania kuchni azjatyckiej. Dodatkowo oprócz smaków Azji w centrum znajdziemy także dania kuchni m.in. amerykańskiej, włoskiej, tureckiej oraz wegetariańskiej – wylicza Joanna Zemczak, Senior Lease Manager w Gemini Holding.

Rozwój oferty gastronomicznej był w ostatnim czasie jednym z priorytetów strategii leasingowej. Tylko miniony rok oprócz otwarcia Silver Dragon i Costa Coffee przyniósł tutaj także otwarcie długo wyczekiwanej restauracji McDonald’s. Gemini Park rozpoczął także przygotowania do przebudowy food court.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – SIERPIEŃ-WRZESIEŃ 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Według planów, które realizowane będą w najbliższych miesiącach, cała przestrzeń zostanie zmodernizowana oraz powiększona. W efekcie prac food court zyska nowy podział, a także poszerzy swoją funkcję, stając się nie tylko przestrzenią restauracyjną, ale także miejscem spotkań, które spełnia założenia tzw. idei trzeciego miejsca.

Dzięki rozwojowi oferty gastronomicznej stajemy się coraz bardziej nie tylko miejscem robienia udanych zakupów, ale także miejscem spotkań społeczności lokalnej, wypoczynku czy weekendowych wypadów, także w niedziele wolne od handlu – mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała. – Dla rozwoju tego kierunku kluczowa jest ciekawa, dopełniająca się oferta gastronomiczna, a także nowe przestrzenie, w których klienci mogą spędzać czas wolny. Nie bez znaczenia jest także różnorodność formatów gastronomicznych, które możemy zaoferować naszym klientom – dodaje.

Co to w praktyce oznacza? Dzięki większej liczbie restauracji i ich różnorodności, a także stale powiększanej ofercie rozrywkowej oraz nowym atrakcjom poza handlowym, Gemini Park może coraz odważniej sięgać po elementy znane chociażby z galerii społecznościowych.  To właśnie w nich jednym z kluczowych elementów są lokale gastronomiczne.

Koncepcja naszej galerii ewoluuje. Już dziś jesteśmy postrzegani na rynku jako nowoczesne, rodzinne centrum handlowo-rozrywkowe z mocną ofertą modową. Jednym z naszych celów jest stałe umacnianie tego pozycjonowania zarówno poprzez nowości w ofercie, jak i poprzez kolejne inwestycje, chociażby nowoczesną ofertę gastronomiczną i strefę food court – mówi.

Ale to nie jedyne, co Gemini Park osiąga dzięki rozwojowi tego segmentu. Od wejścia w życie ustawy ograniczającej handel w niedzielę i święta centrum realizuje kampanię SUPEROTWARTA, promując swoje niedzielne atrakcje i oferty. Także tu istotnym elementem, obok kina, fitness clubu, wybranych usług czy parku rozrywki, jest gastronomia.

Otwarte w każdą niedzielę wszystkie restauracje i kawiarnie stale nakręcają ruch w dni objęte zakazem handlu. W efekcie z miesiąca na miesiąc notujemy rosnącą liczbę odwiedzających w niedziele, a tym samym odrabiamy straty w te dni. Wielu klientów wybiera nas w te dni właśnie ze względu na różnorodność oferty kulinarnej, ale także inne dostępne atrakcje, chociażby kino, często łączone z lunchem – mówi Brączek.

Korzystają na tym także najemcy. Zwrócenie się galerii ku rozrywce, a także atrakcjom czasu wolnego procentuje w obrotach restauracji i kawiarni. Tylko w 2018 roku w porównaniu do 2017 wzrosły one o 17 proc. 2019 rok z kolei przynosi umocnienie się tego trendu.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 15.10.2019
Aktualizacja: 15.10.2019