Gheorghe Marian Cristescu: Jestem przekonany, że to nie ostatnie słowo polskiego rządu

Udostępnij artykuł
[SPECJALNIE DLA NAS] Tzw. Tarcza Antykryzysowa, o wartości 212 mld zł, zawiera rozwiązania dla: pracowników, mikro, małych, średnich i dużych firm. Obecną sytuację i pakiet pomocowy rządu komentuje Gheorghe Marian Cristescu, prezes zarządu Polskiego Holdingu Hotelowego.

Tak jak mówiłem na początku naszych dyskusji, dla całej branży turystycznej nadszedł bardzo trudny czas. Nie tylko branża turystyczna została dotknięta, ale i większość przedsiębiorstw z innych gałęzi znacznie odczuwa ten kryzys. Mam ogromną nadzieję, że szybko będziemy mogli wrócić do normalności. Niemniej jednak, dużo czasu zajmie nam odbudowanie naszego biznesu.

W chwili obecnej, najlepsze propozycje zostały już przedstawione. Przedstawiciel z ramienia PHH – Paulina Mazurkiewicz-Kurek, czynnie brała udział w rozmowach z ministerstwem finansów oraz ministerstwem rozwoju. Cieszę się, że jej propozycje zostały zaakceptowane przez rząd. Należy jednak pamiętać, o solidarności z innymi branżami. Jako hotelarze, mamy prawo być zaniepokojeni tą sytuacją. Jednocześnie rozumiemy, że tarcza antykryzysowa jest dla nas narzędziem, które pomoże nam przejść przez ten trudny okres minimalizując straty.

Poza tym, jestem przekonany, że to nie jest ostatnie słowo jeżeli chodzi o wsparcie polskiego rządu dla naszej branży. Co więcej, jestem pewien, że powstaną kolejne plany i programy dedykowane takim sektorom jak branża turystyczna. Wiem o tym, że Pani Minister Jadwiga Emilewicz wraz z zespołem ciężko nad tym pracują, a ja osobiście zadeklarowałem od samego początku pełne wsparcie i sądzę, że pierwsze dobre propozycje pojawią się już niebawem.

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 24.03.2020
Aktualizacja: 24.03.2020