Grafen prezentuje nową odsłonę katalogu

Udostępnij artykuł
– Nasza marka to najwyższej jakości produkty, w których stosujemy innowacyjne rozwiązania. Wzbogacamy funkcjonalności i dostosowujemy je do zmieniających się potrzeb rynku. Dzielimy się z Wami naszym pełnym asortymentem w postaci tegorocznego katalogu – mówi Ryszard Przybył, dyrektor handlowy Grafen.

Na pewno zauważyliście, że coś się zmieniło. To prawda. Zrezygnowaliśmy z tradycyjnego podejścia do jego formy. Stawiamy na ciekawe i praktyczne rozwiązania nie tylko wobec naszego asortymentu, lecz również w kwestii prezentacji asortymentu.

Katalog Grafen to wysokiej jakości segregator, do którego możemy wpinać usystematyzowane, specjalistyczne materiały produktowe. Zyskujemy dzięki temu jeszcze większą specjalizację poszczególnych grup asortymentowych, wzbogaconych dokładnymi opisami i danymi technicznymi oraz kluczowymi korzyściami. Dzięki systemowi Quick Search nawigacja po wszystkich działach produktowych jest jeszcze bardziej intuicyjna.

Wsłuchujemy się w potrzeby płynące z rynku. Wiemy, że nie wszyscy klienci zainteresowani są pełnym asortymentem Grafen. To jest całkowicie zrozumiałe. Dlatego piece konwekcyjno-parowe, zmywarki, chłodnictwo czy urządzenia do maturacji mięsa na steki, które pojawiły się jako nowość w naszej ofercie, zostały podzielone na 8 oddzielnych części. W dowolnym momencie istnieje możliwości uzupełnienia materiału o nową grupę produktową, zwiększa to znacznie elastyczność w kwestii zmian ofertowych. Dotyczy to również nowości. Ich wprowadzenie jest teraz łatwiejsze i szybsze – wystarczy dopiąć kartę produktową.

2019 rok to nie tylko nowa formuła katalogu. Grafen to również nowości w ofercie. Spośród 100 nowych produktów warto zwrócić uwagę na Nowy Speed Oven czyli turbo piec Oracle by Lainox – nowe wspaniałe urządzenie, które dopełni ofertę firmy Lainox. W małym piecu mieszczą się funkcje dużego pieca konwekcyjno-parowego.

Dziś przekazujemy Państwu katalog online. Od 17 czerwca 2019 będzie dostępna wersja drukowana.

NOWY KATALOG
PROSZĘ KLIKNĄĆ, ABY SIĘ ZAPOZNAĆ!

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 03.06.2019
Aktualizacja: 03.06.2019