Grafen zorganizuje szkolenia w showroomach

Udostępnij artykuł
Zajęcia skierowane są do każdego, kto chciałby poszerzyć i uzupełnić swoją wiedzę. Do osób, które planują zakup sprzętu gastronomicznego do swojego biznesu lub po prostu interesują się gastronomią. Spotkania odbywają się w showroomach Grafen w Poznaniu i Wrocławiu.

Do wyboru różnorodna tematyka: koncept pizza, zmywarki, piece, ciągi kuchenne oraz obróbka mechaniczna, ekspresy do kawy, chłodnictwo. Zapisy na szkolenia odbywają się TUTAJ.

Firma  Hendi Polska jest częścią międzynarodowej Grupy Hendi , która od ponad 80 lat zajmuje się produkcją i dystrybucją profesjonalnego wyposażenia gastronomicznego w całej Europie.

Sprzedaż swoich produktów poprzez partnerskie firmy dystrybucyjne oraz sieci typu Cash&Carry firma Hendi prowadzi w Polsce od 2005 roku. Oferowane produkty charakteryzuje wysoka jakość oraz innowacyjność. Oferta Hendi powstaje na bazie badań rynku, analizy trendów, rozwoju technologii, zapotrzebowania restauratorów oraz wszystkich osób działających w szeroko pojętej gastronomii.

Dzięki międzynarodowemu doświadczeniu oferta asortymentowa Hendi jest nieustannie rozszerzana o nowe produkty. Ich użycie ułatwia pracę osobom zawodowo zajmującym się gastronomią, eliminuje wiele czynności przygotowawczych oraz zwiększa zyski restauratorów. W rezultacie praca w restauracjach, barach, hotelach i innych punktach gastronomicznych jest bardziej efektywna i dochodowa.

Hendi jest międzynarodową firmą z oddziałami w Holandii, Polsce, Austrii , Rumunii, Włoszech, Wielkiej Brytanii, Grecji i Hong Kongu. HENDI Polska dynamicznie rozwija sprzedaż w Polsce oraz na rynkach eksportowych obejmujących kraje Europy Środkowo-Wschodniej.

 

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

 

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 16.04.2019
Aktualizacja: 16.04.2019