Green Caffè Nero z nową aplikacją lojalnościową i płatniczą

Udostępnij artykuł
Sieć wprowadziła nową aplikację lojalnościową na telefon, pozwalającą gościom płacić za zamówienia i zbierać pieczątki. Oprócz możliwości podpięcia karty płatniczej do aplikacji, gwarantującej, że wszystkie pieczątki, płatności i rachunki znajdą się w jednym miejscu, goście którzy ją zainstalują, podczas pierwszego zakupu otrzymają od marki kawę w prezencie. Mogą z niej skorzystać sami lub w prosty i szybki sposób podzielić się z najbliższymi – wysyłając do nich bon prezentowy.

– Aplikacja, działająca zarówno na iOS, jak i na Androidzie, została zaprojektowana z myślą o naszych klientach. Wiemy, że poszukują oni wygody oraz możliwości zintegrowania telefonów z codziennym życiem. Połączenie systemu płatności i zbierania pieczątek lojalnościowych w jednym miejscu zapewnia klientom szybkie i kompleksowe rozwiązanie, a dodatkowo pozwala nam informować ich o atrakcyjnych ofertach i specjalnie dla nich stworzonych promocjach. Wierzymy, że aplikacja umocni pozytywne doświadczenia gości związane z wizytą w naszych kawiarniach, że pozostaną one na tak samo wysokim poziomie, jak te związane z nasza ofertą kaw i jedzenia – powiedziała Agata Milewska, brand manager Green Caffè Nero.

Goście korzystający z papierowych kart lojalnościowych Green Caffè Nero mogą przynieść taką kartę – niezależnie od liczby pieczątek na niej umieszczonych – do dowolnej kawiarni Green Caffè Nero, gdzie barista pomoże w przeniesieniu pieczątek do aplikacji. Klienci mogą nawet dzielić się nimi z przyjaciółmi czy członkami rodziny, korzystającymi z aplikacji. W ramach programu lojalnościowego za każdą zakupioną kawę otrzymuje się jedną pieczątkę. Każde dziewięć pieczątek może zostać wymienione na kawę w prezencie.

– Nasi klienci, którzy nie korzystają ze smartfonów, mogą w dalszym ciągu używać papierowej karty lojalnościowej. Obie formy, zarówno papierowa, jak i cyfrowa, będą honorowane we wszystkich 66 naszych kawiarniach na terenie całego kraju – dodała Agata Milewska.

Według opublikowanego 23 kwietnia 2018 raportu POLSKA.JEST.MOBI 2018, którego autorem jest Mobee Dick, Polacy są posiadaczami ponad 20 milionów smartfonów. Coraz częściej używają też telefonów komórkowych do realizacji codziennych czynności, 13 proc. z Polaków korzysta z płatności zbliżeniowych telefonem.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 02.04.2019
Aktualizacja: 02.04.2019