Grupa Louvre Hotels podejmuje współpracę z Hôtels & Préférence

Udostępnij nas na:
Krótko po zakupie przez Louvre Hotels Group, sieć Hôtels & Préférence rozszerzyła swój międzynarodowy zasięg o TemptingPlaces – wysokiej klasy hotele butikowe, które obecne są w 31 krajach. Ta inwestycja daje Louvre Hotels Group nowe możliwości na rozwój i dotarcie do międzynarodowej grupy odbiorców.

Najlepsza na świecie sieć hoteli butikowych…

Marka TemptingPlaces została stworzona w 2010 roku jako wysokiej klasy sieć hoteli butikowych i obecnie posiada już 105 hoteli w 31 krajach na Świecie. Hotele zostały starannie dobrane pod kątem autentyczności, charakteru i dopasowanych usług tak, aby mogły zaoferować Gościom wyjątkowe, niesamowite wrażenia płynące z pobytu.

– TemptingPlaces to pionierska marka, mocno obecna na szybko rozwijającym się rynku hoteli butikowych. Cieszę się z kolejnego kroku TemptingPlaces, dzięki któremu sieć zwiększy swoją rozpoznawalność oraz rozszerzyła wachlarz swoich usług, dzięki sile znanej na świecie grupy LHG – wyjaśnia Laurence Onfroy, założyciel TemptingPlaces.

Hôtels & Préférence, obejmująca 150 hoteli znajdujących się we Francji, po zakupie ekskluzywnej sieci TemptingPlaces, znacząco zwiększyła zasięg międzynarodowy swojej oferty. Po zakupie Grupa stworzyła nową markę TemptingPlaces By Hôtels & Préférence.

– Wyjątkowy standard hoteli TemptingPlaces oraz wzajemne uzupełnianie się dwóch marek, zapewniają naszej Grupie doskonałą okazję do międzynarodowego rozwoju w segmencie pięciu gwiazdek – mówi Yannick Gavelle – współzałożyciel Hôtels & Préférence.

Ten model biznesowy umożliwia Grupie szybki rozwój, oferując wysokiej klasy hotele oraz usługi. W ciągu niespełna dwóch lat, dzięki podjęciu współpracy z różnymi firmami, portfolio Grupy powiększyło się o blisko 255 dodatkowych hoteli.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z podjęcia współpracy między Hôtels & Préférence a TemptingPlaces. Ta fuzja doskonale wpasowuje się w strategię rozwoju całej Grupy, która ma na celu oferowanie naszym Gościom nowe, wyjątkowe i wysokiej klasy doświadczenia – wyjaśnia Pierre-Frédéric Roulot, CEO Louvre Hotels Group.

Hôtels & Préférence to francuska sieć hoteli, która szczyci się ponad 150 niezależnymi hotelami na całym świecie. Gwarantuje przede wszystkim najwyższy standard świadczonych usług, jej cztero- i pięciogwiazdkowe hotele oraz spa, pola golfowe, wyśmienita kuchnia czy wystrój wnętrz, są niewątpliwie zaproszeniem do odbycia podróży i doświadczenia niezwykłych wrażeń z pobytu.

Louvre Hotel Group jest znaczącym graczem na globalnym rynku hotelowym, z portfolio, które obejmuje obecnie ponad 2,6 tys. hoteli w 54 krajach. Posiada pełną gamę hoteli od 1 do 5 gwiazdek, z historycznymi markami Louvre Hotels Group (Première Classe, Kyriad, Kyriad Direct, Campanile, Tulip Inn, Golden Tulip, Royal Tulip), 5 markami sieci Sarovar w Indiach, francuską grupą Hôtels & Préférence oraz chińską marką Metropolo. Louvre Hotels Group jest spółką zależną Jin Jiang International Holdings Co., Ltd., drugiej co do wielkości grupy hotelowej na świecie.

 

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.