Grupa Żywiec odbierze piwo z lokali gastronomicznych i zwróci pieniądze

Udostępnij nas na:
Pandemia koronawirusa SARS-CoV-2 postawiła puby, restauracje i bary w sytuacji, która nie miała miejsca nigdy wcześniej. W tym trudnym czasie marka postanowiła pomóc lokalom, które na co dzień serwują piwo Grupy.

Od początku marca coraz mocniej ograniczony jest zakres i możliwości społecznych interakcji – początkowo zamknięte zostały szkoły i przedszkola, jednak szybko dołączyły do nich centra handlowe, urzędy, instytucje kultury, a w ostatnim tygodniu wprowadzony został niemal całkowity zakaz zgromadzeń. Jest to jeden z głównych sposobów przeciwdziałania przenoszeniu się wirusa i w ogromnym stopniu dotyka on obiektów gastronomicznych, pubów i barów, które zostały zamknięte z dnia na dzień.

W normalnych warunkach cały zespół sprzedaży robił wszystko, żeby barmani i kelnerzy mogli zaoferować jak najświeższe i najlepsze piwo swoim gościom. Dziś, kiedy nie mogą tego zrobić, chcemy stanąć po ich stronie i pozwolić im oddać piwo, którego nie będą mogli sprzedać z uwagi na krótki, zaledwie trzymiesięczny termin przydatności do spożycia – mówi Tadeusz Puchała, dyrektor ds. gastronomii w Grupie Żywiec.

Aby pomóc właścicielom i pracownikom lokali przetrwać ten dramatyczny czas marka postanowiła we współpracy z kluczowymi partnerami zaoferować klientom możliwość zwrotu nieotwartych kegów z piwami Grupy Żywiec i zwrócić całość poniesionych przez nich kosztów. Grupa Żywiec ma nadzieję, że pozwoli to barom i restauracjom ograniczyć straty, które w obecnej sytuacji są nieuniknione.

Takie działanie znajduje także pozytywny odbiór wśród właścicieli barów i restauracji, którzy są dziś w najtrudniejszej sytuacji.

Jesteśmy z Grupą Żywiec od wielu lat i cieszę się, że w trudnych czasach możemy liczyć na pomoc. To dowodzi o szczerości współpracy i mocnych fundamentach – mówi Paweł Kowalewski, prezes Mex Polska.

W ciągu zaledwie kilku dni zespół sprzedaży skontaktował się z ogromną większością obsługiwanych barów i restauracji i zaproponował pomoc. Według szacunków wspólnie z partnerami z dystrybucji marka odbierze łącznie nawet 25 tys. beczek piwa o łącznej wartości ponad 5 mln złotych.

SWEETS & COFFEE
NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE, NOWOCZESNE I NIEZALEŻNE
CZASOPISMO BRANŻY
> link do aktualnego numeru <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.