Grycan z wegańskimi lodami w popularnej sieci sklepów

Udostępnij artykuł
– Lody wegańskie to absolutna nowość skierowana do klientów na diecie wegańskiej oraz do osób z nietolerancją pokarmową. Spotkały się one z niesamowicie ciepłym przyjęciem gości naszych lodziarnio-kawiarni, co nas ogromnie cieszy! – mówi Elżbieta Grycan, właścicielka marki Grycan – lody od pokoleń. – Chcemy by jak najwięcej osób miało okazję spróbować naszych kremowych, 100 proc. roślinnych lodów, dlatego od dzisiaj są dostępne również w sieci sklepów Lidl – dodaje Elżbieta Grycan.

Chocolate with roasted cocoa beans, vanilla, peanut butter – wegańskie nowości w ofercie marki są już dostępne w sieci sklepów Lidl. Nowa linia wegańskich lodów Grycan na bazie napojów roślinnych od 14 października dostępna jest w stałej ofercie we wszystkich sklepach sieci Lidl w całej Polsce w cenie 14,99 zł za opakowanie 500ml i znalazły się w niej lody:

  • Chocolate with roasted cocoa beans – kremowe lody na bazie napoju kokosowego oraz ryżowego z czekoladą i prażonymi ziarnami kakaowca, słodzone ksylitolem oraz syropem daktylowym.
  • Vanilla – klasyczny smak w wegańskiej wersji, stworzony na bazie napojów kokosowego i ryżowego, a także orzechów nerkowca i aromatycznej wanilii Bourbon. Lody słodzone są ksylitolem i syropem z agawy.
  • Peanut Butter – kremowe lody na bazie napoju kokosowego, które swój intensywny smak zawdzięczają bogatej zawartości palonych i mielonych orzeszków arachidowych, słodzone ksylitolem oraz syropem daktylowym.

Lody wegańskie Grycan są odpowiedzią marki na potrzeby konsumentów – zarówno tych na diecie wegańskiej, jak i osób z nietolerancją pokarmową. To już kolejny, po certyfikacji i uzyskaniu znaku Vegan dla sorbetów z owoców, krok marki w kierunku klientów przestrzegających diety roślinnej. Lody wegańskie Grycan zostały stworzone z zachowaniem najwyższych standardów firmy bazującej na stuletniej tradycji cukierniczej rodziny Państwa Grycanów. Wegańska oferta Grycan to wysokiej jakości produkty o pełnym smaku, który został uzyskany dzięki wykorzystaniu najlepszych naturalnych składników, z niską zawartością cukrów.

SWEETS & COFFEE
NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE, NOWOCZESNE I NIEZALEŻNE
CZASOPISMO BRANŻY
> link do aktualnego numeru <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 17.10.2019
Aktualizacja: 17.10.2019