Grycan zaprasza na weekend z ciastkami

Udostępnij artykuł
Marka to nie tylko lody, ale też słodkości wypiekane we własnej pracowni cukierniczej na bazie tradycyjnych receptur przekazywanych w rodzinie od pokoleń. Już w najbliższy weekend w lodziarnio-kawiarniach do każdej kawy, herbaty lub czekolady wybrane ciastko będzie dostępne za 4,90 zł.

Piękna jesienna pogoda sprzyja wspólnym wyjściom i spotkaniom z przyjaciółmi. W najbliższy weekend zachęcamy do odwiedzin naszych lodziarnio – kawiarni. Na wszystkich gości czekają tam aromatyczna kawa i wyśmienite ciastka wypiekane w naszej pracowni cukierniczej. Puszysty sernik, kawowe tiramisu, a może chrupiąca beza? Z pewnością każdy znajdzie dla siebie coś pysznego. Serdecznie zapraszamy! – mówi Małgorzata Grycan, współwłaścicielka sieci Grycan – Lody od pokoleń.

W specjalnej ofercie znajdują się:

  • Sernik tradycyjny – rozpływający się w ustach puszysty, domowy sernik na delikatnym spodzie, posypany cukrem pudrem
  • Ciastko tiramisu –lekki biszkopt nasączony kawą i amaretto z aksamitnym kremem
    z mascarpone
  • Beza w trzech wariantach – delikatna i chrupiąca beza z kremem
    kawowym, czekoladowym lub malinowym
  • Karpatka kajmakowa wyśmienite ciastko miodowo-śmietankowe z polewą kajmakową
  • Domowe brownie – mocno czekoladowe, wilgotne ciastko z polewą czekoladową
    i wiórkami czekolady podawane na ciepło

Oferta dostępna jest od 25 do 27 października 2019, we wszystkich lodziarnio-kawiarniach sieci Grycan – Lody od pokoleń.

SWEETS & COFFEE
NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE, NOWOCZESNE I NIEZALEŻNE
CZASOPISMO BRANŻY
> link do aktualnego numeru <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 24.10.2019
Aktualizacja: 24.10.2019