Hala Makro w Częstochowie bardziej przyjazna środowisku

Udostępnij artykuł
To już siódma placówka sieci przechodzącą przebudowę w ramach strategii zrównoważonego rozwoju, mającej na celu m.in. redukcję emisji freonu i zużycia energii elektrycznej.

Celem strategii zrównoważonego rozwoju prowadzonej przez Makro Polska jest m.in. ograniczenie negatywnego wpływu na ekosystem oraz poszanowanie zasad ochrony środowiska. W jej ramach sieć hurtowni wprowadza ograniczenia w zakresie chłodzenia, klimatyzacji i ogrzewania oraz przeprowadza wymianę oświetlenia na energooszczędne.

Hala w Częstochowie jest siódmą placówką, w której wdrożono efektywne i przyjazne środowisku rozwiązania, takie jak ekologiczne oświetlenie ledowe oraz nowoczesne instalacje chłodnicze. Do końca 2030 roku Makro Polska planuje likwidację systemów chłodzenia opartych na freonie we wszystkich swoich halach.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – KWIECIEŃ 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Dzięki modernizacji częstochowska hala zyskała także większą przestrzeń ekspozycyjną. Nowy układ podnosi komfort zakupów i usprawnia poruszanie się po obiekcie. Lepszą widoczność produktów zapewniają wprowadzone regały niższego składu oraz szeroka ekspozycja paletowa. Aby sprostać oczekiwaniom klientów, dokonano reorganizacji układu stoisk i wprowadzono wygodny układ linii kas. Strefa chłodnicza została zmodernizowana poprzez zwiększenie przestrzeni ekspozycyjnej artykułów nabiałowych i mięsnych, co oznacza bogatszy wybór towaru i większą przejrzystość. Utworzono nowy punkt zwrotu depozytów w zadaszonym miejscu chronionym przed warunkami atmosferycznymi. Zmiany wprowadzono także na stoisku z kosmetykami, w dziale przemysłowym i w sekcjach napojów, alkoholu i konserw.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 11.07.2019
Aktualizacja: 11.07.2019