Hampton by Hilton Warsaw Reduta ma kierownika sprzedaży

Udostępnij artykuł
Do zespołu hotelu, który powstaje na warszawskiej Ochocie, dołączyła Martyna Uljasz, obejmując stanowisko kierownik sprzedaży.

Martyna Uljasz ukończyła studia międzywydziałowe na kierunku turystyka i rekreacja oraz zarządzanie i marketing na wydziale ekonomicznym SGGW w Warszawie.

Karierę zawodową rozpoczęła w 2008 r. w strukturach sprzedażowych Accor Polska, a następnie pracowała dla Hotelu Jan III Sobieski. Odpowiadała za sprzedaż korporacyjną i eventową warszawskich hoteli Radisson Blu Centrum i Radisson Blu Sobieski. Doświadczenie zawodowe zdobywała również w zespole Cluster Sales Office Vienna International Hotelmanagement AG reprezentując hotele andel’s Łódź i Kraków, Angelo Katowice, Chopin Kraków i Amberbaltic Międzyzdroje. A także koordynowała współpracę działu sprzedaży Nowego Centrum Kongresowego Warszawianki. Przez ostatnie 5,5 roku z sukcesem realizowała największe wydarzenia eventowe i targowe w ramach działu sprzedaży Warszawskiego Centrum Expo. Prywatnie szczęśliwa mama sześcioletniej Zuzi oraz 1,5-rocznego Maksa. Pasjonatka podróży.

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Hampton by Hilton Warsaw Reduta, zlokalizowany przy ul. Mszczonowskiej 3, zaoferuje 167 pokoi, część konferencyjną o powierzchni 80 mkw. (pierwsze piętro) oraz 40 mkw. (parter), a także parking na 50 miejsc. Będzie to czwarty obiekt pod tą marką w Warszawie i 13. w Polsce. Zostanie otwarty w trzecim kwartale br.

Inwestorem jest grupa kapitałowa, zarządzana przez Nusreta Sancaka, będąca również właścicielem Sangate Airport Hotel w Warszawie i powstającego na Woli hotelu Moxy.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 24.03.2020
Aktualizacja: 08.04.2020