Intencją Kodeksu jest przygotowanie hoteli na przyjęcie gości w nowej rzeczywistości i zmieniającej się sytuacji w obliczu COVID-19.
BEZPIECZNY HOTEL – BEZPIECZNY GOŚĆ
KODEKS DOBRYCH PRAKTYK
>> proszę kliknąć, aby się zapoznać z pełną treścią <<
Wśród działań i rozwiązań rekomendowanych przez Harmony Polish Hotels znalazły się m.in.:
- mierzenie temperatury gościom;
- stosowanie przez pracowników maseczek, rękawiczek;
- udostępnienie w pokoju środka dezynfekującego oraz maseczek;
- stosowanie odpowiednich, bezpiecznych odległości między stolikami i krzesłami w restauracji;
- bieżąca dezynfekcja wszelakich mebli, urządzeń, klamek itd.
NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – MARZEC 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.