Producent ketchupów i sosów, wesprze branżę w czasie pandemii. W ramach akcji „Porcja antykryzysowa dla Gastro” marka umożliwiła odebranie swoich produktów za darmo przez właścicieli lokali.
W tym momencie Polska jest już na etapie stopniowego odmrażania gospodarki i powolnego przywracania sytuacji sprzed kryzysu. Niestety, skutki kilkunastotygodniowych restrykcji będą odczuwane przez przedsiębiorców jeszcze przez wiele miesięcy. Heinz od lat ściśle współpracuje z licznymi lokalami gastronomicznymi w całej Polsce, które dziś muszą mierzyć się z tą niecodzienną sytuacją.
Firma przeznaczyła 50 tys. sztuk swoich produktów na wsparcie lokali gastronomicznych, które zmagają się ze skutkami pandemii. Darowizna, w postaci różnych produktów marki w formatach gastronomicznych oraz detalicznych, przeznaczona jest dla najmniejszych, pozasieciowych przedsiębiorstw. Wchodząc na dedykowaną stronę akcji „Porcja antykryzysowa dla Gastro”, właściciele lokali gastronomicznych mogą zamówić produkty marki Heinz, które zostaną dostarczone na wskazany adres. Każdy zgłaszający maksymalnie może zamówić 20 kg produktów. Koszty dostawy zostaną pokryte przez markę Heinz.
Produkty marki Heinz od lat są obecne w lokalach gastronomicznych w całej Polsce. Jesteśmy wdzięczni, że właściciele oraz managerowie restauracji ufają nam – i teraz mamy okazję się za to zaufanie i współpracę odwdzięczyć. Chcemy pokazać, że w tych trudnych chwilach jesteśmy z nimi i mamy nadzieję, że przygotowane przez nas wsparcie choć trochę pomoże im w tym ciężkim czasie -mówi Olena Ryptyk, Brand Manager marki Heinz.
Akcja rozpoczęła się we wtorek, 19 maja i będzie trwała do wyczerpania zapasów. Wykorzystując siłę mediów społecznościowych, Heinz wesprze też wybrane lokale gastronomiczne poprzez swoją aktywność na Facebooku (1 milion obserwujących), umieszczając posty, zachęcające do zakupu u nich posiłków i wspierania lokalnej gastronomii.
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.