Heinz przekaże 50 tys. sztuk swoich produktów dla gastronomii

Udostępnij artykuł
Producent ketchupów i sosów, wesprze branżę w czasie pandemii. W ramach akcji „Porcja antykryzysowa dla Gastro” marka umożliwiła odebranie swoich produktów za darmo przez właścicieli lokali.

W tym momencie Polska jest już na etapie stopniowego odmrażania gospodarki i powolnego przywracania sytuacji sprzed kryzysu. Niestety, skutki kilkunastotygodniowych restrykcji będą odczuwane przez przedsiębiorców jeszcze przez wiele miesięcy. Heinz od lat ściśle współpracuje z licznymi lokalami gastronomicznymi w całej Polsce, które dziś muszą mierzyć się z tą niecodzienną sytuacją.

Firma przeznaczyła 50 tys. sztuk swoich produktów na wsparcie lokali gastronomicznych, które zmagają się ze skutkami pandemii. Darowizna, w postaci różnych produktów marki w formatach gastronomicznych oraz detalicznych, przeznaczona jest dla najmniejszych, pozasieciowych przedsiębiorstw. Wchodząc na dedykowaną stronę akcji „Porcja antykryzysowa dla Gastro”, właściciele lokali gastronomicznych mogą zamówić produkty marki Heinz, które zostaną dostarczone na wskazany adres. Każdy zgłaszający maksymalnie może zamówić 20 kg produktów. Koszty dostawy zostaną pokryte przez markę Heinz.

Produkty marki Heinz od lat są obecne w lokalach gastronomicznych w całej Polsce. Jesteśmy wdzięczni, że właściciele oraz managerowie restauracji ufają nam – i teraz mamy okazję się za to zaufanie i współpracę odwdzięczyć. Chcemy pokazać, że w tych trudnych chwilach jesteśmy z nimi i mamy nadzieję, że przygotowane przez nas wsparcie choć trochę pomoże im w tym ciężkim czasie -mówi Olena Ryptyk, Brand Manager marki Heinz.

Akcja rozpoczęła się we wtorek, 19 maja i będzie trwała do wyczerpania zapasów. Wykorzystując siłę mediów społecznościowych, Heinz wesprze też wybrane lokale gastronomiczne poprzez swoją aktywność na Facebooku (1 milion obserwujących), umieszczając posty, zachęcające do zakupu u nich posiłków i wspierania lokalnej gastronomii.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 20.05.2020
Aktualizacja: 20.05.2020