Hochland: Konsumenci coraz częściej eksperymentują w kuchni

Udostępnij artykuł
W ostatnich latach rynek gastronomiczny w Polsce dynamicznie się rozwija. Stał się także dla Hochland bardzo ważny, co widać po powiększającej się ofercie produktów pod marką Hochland Professional – powiedział w komentarzu do publikacji „Rynek Gastronomiczny w Polsce RAPORT 2018 Jacek Wyrzykiewicz, PR & marketing services manager Hochland Polska.

Na przestrzeni ostatnich lat konsumenci dojrzeli, poznali wiele nowych produktów, które idealnie można wykorzystywać w branży gastronomicznej. Pojawiły się nowe kategorie produktów, widoczne jest większe zróżnicowanie oferty, wyższa jakość. Do tego dochodzi szereg zmian nawyków i zachowań konsumentów. Coraz mocniej dają się odczuć trendy promujące naturalną żywność, bez udziału chemii i inżynierii genetycznej. Konsumenci oczekują produktów, które będą w pełni naturalne, a przez to bezpieczne dla zdrowia. Hochland wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom konsumentów.

Siła marki to potęga także w segmencie gastronomiczny. Hochland stara się to umiejętnie wykorzystać. Zdobywamy nowe obszary HoReCa, do których należą również stacje paliowe i punkty „convenience”, ważna jest dla nas synergia z naszymi produktami brandowymi. Planujemy stworzyć ofertę najchętniej wybieraną przez klientów Food Service w Polsce. Aktywności już rozpoczęte chcemy kontynuować, a to oznacza, że widzimy możliwości rozwoju w tym segmencie. Zaprezentowaliśmy już naszą ofertę przekąskową przeznaczoną dla segmentu stacji paliwowych. Były to kiełbaski serowe, czyli ser-dogi w trzech smakach, prezentowane jako poszerzenie, bądź alternatywa obecnej oferty parówek mięsnych do hot-dogów sprzedawanych na stacjach paliwowych oraz precle z serkiem kanapkowym. Innowacyjność serówek polega na tym, że jest to pierwszy ser do hot-dogów na rynku polskim oraz pierwszy produkt głęboko mrożony w ofercie Hochland. Planujemy rozwój oferty przekąsek dedykowanych do sieci z segmentu convenience i stacji paliwowych.

Doskonały surowiec, jakim jest polskie, naturalne mleko, to najlepsza baza do stworzenia wyśmienitych serów i produktów nabiałowych. Jakość mleka od naszych dostawców jest wyczuwalna, dlatego konsumenci tak cenią produkty Hochland Polska. Zależy nam na tym, by produkty z polskiego mleka były chętnie wybierane przez konsumentów i promowane zarówno w kraju, jak i za granicą. Produkty firmy Hochland, takie jak sery kremowe, twarogowe, żółte dojrzewające, pleśniowe oraz wiele innych, znają konsumenci na całym świecie.

Konsumenci poszukują nowych smaków, coraz częściej eksperymentują w kuchni. Z analiz rynku wynika, że rośnie również odsetek konsumentów, którzy sięgają po ser, jako alternatywę dla mięsa.

Ostatnio w naszej ofercie pojawiło się także sporo nowości. Hochland Kanapkowy o niezwykle wyrazistym smaku, teraz dostępny jest w wersji mini, w trzech wariantach: w wersji ze smakiem śmietankowym oraz miksem smaków – śmietankowy plus ze szczypiorkiem oraz śmietankowy plus z ogórkiem i koperkiem. Także ulubione smaki puszystego serka twarogowego Almette dostępne w opakowaniu z czterema mini porcjami. Mini Almette to wygodne rozwiązanie dla wszystkich, którzy w każdej sytuacji chcą jeść świeży i naturalny serek oraz dzielić się tym, co najlepsze! Najwyższej jakości 100 proc. naturalne składniki sprawiają, że serek Almette zachwyca niepowtarzalnym smakiem nawet najbardziej wyrafinowane podniebienia. Jedna mini porcja wystarczy do przygotowania 1-2 kanapek, dzięki czemu podczas każdego posiłku, kiedy tylko przyjdzie ochota – możemy sięgnąć po świeżą porcję serka. Do wyboru są trzy najpopularniejsze warianty smakowe – śmietankowy, z ziołami i jogurtowy. Także sery żółte Hochland są polecane przez dietetyków. Nie zawierają konserwantów, stanowiąc jednocześnie bogate źródło cennego wapnia i składników odżywczych. To wszystko wpływa na to, że sery Hochland mają znakomity i naturalny smak. W swoich działaniach przekonujemy, jak ważna jest obecność wartościowego nabiału w diecie, a także wskazują na benefity płynące z wyboru mleka i produktów nabiałowych od polskich dostawców.

Komentarz został przygotowany na potrzeby:
RYNEK HOTELARSKI W POLSCE RAPORT 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

 

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 01.10.2018
Aktualizacja: 01.10.2018