Hochland Polska z coraz większą gamą produktów

Udostępnij artykuł
Dzięki ofercie firmy można stworzyć kompozycję serów na bufety śniadaniowe, dodać je do dań na ciepło, przekąsek. To idealne bazy do sosów, sałatek czy wyrobów cukierniczych. W ofercie dostępne są Hochland Cagliata w różnych formatach, Hochland Cremette, Hochland Ser żółty Gouda w plastrach i Hochland Cheddar – ser topiony w plastrach. 

Rośnie znaczenie rynku gastronomicznego dla firmy Hochland Polska. Rozrasta się dział Food Service, powiększa się oferta produktów pod marką Hochland Professional, powstała strona internetowa www.hochlandprofessional.pl. Hochland Polska jest wartościowym liderem rynku serów w Polsce. W ofercie firmy znajdują się sery kremowe topione, twarogowe, żółte dojrzewające, pleśniowe i wiele innych.

Oferta Hochland Professional kierowana jest do dystrybutorów obsługujących sieci gastronomiczne, burgerowni, stacji benzynowych, restauracji sieciowych, sieciowych pizzerii, sieci sklepów convenience, barów szybkiej obsługi, rodzinnych restauracji. Ostatnio w ofercie dla branży food service pojawiła się nowość: trio ulubionych smaków puszystego serka twarogowego Almette w opakowaniu z czterema mini porcjami. Mini Almette to wygodne rozwiązanie dla wszystkich, którzy w każdej sytuacji chcą jeść świeży i naturalny serek. Jedna mini porcja wystarczy do przygotowania 1-2 kanapek. Do wyboru są trzy najpopularniejsze warianty smakowe – śmietankowy, z ziołami i jogurtowy.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – LUTY – MARZEC 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <


– Każde działanie musi być oparte na solidnych fundamentach wiedzy i doświadczenia. Uważnie wsłuchujemy się w potrzeby każdego klienta, co pozwala nam doskonale rozumieć specyfikę różnych biznesów i odpowiednio dopasować produkt oraz działania. Wieloletnie doświadczenie na rynku nauczyło nas, że podstawą udanych relacji biznesowych jest zaufanie. Budujemy je niezmiennie, oferując produkty najwyższej jakości. Dzielimy się wiedzą ekspercką, wspieramy naszych partnerów w rozwoju ich działalności, dostarczamy kulinarnych inspiracji. – mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR & marketing services manager w Hochland Polska. – Tworzymy nowoczesną kulturę organizacyjną, której fundamentem jest otwarta komunikacja. Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony www.hochlandprofessional.pl. Dodatkowo wpisujemy się w aktualne trendy. Reagujemy na zmieniające się potrzeby rynkowe. Stale doskonalimy produkty i poszerzamy ofertę, poszukujemy nowych rozwiązań technologicznych. Rozwijamy produkcję w oparciu o nowoczesne koncepcje i usprawnienia logistyczne. Polepszamy jakość usług i produktów wprowadzając i wdrażając nowe procesy organizacyjne. Jednocześnie konsekwentnie zwiększamy udział opakowań przyjaznych dla środowiska. Szukamy innowacyjnych rozwiązań i bierzemy aktywny udział w programie zwiększania świadomości ekologicznej. Współpracujemy ze społecznością lokalną w tworzeniu i realizacji długofalowych planów w tym zakresie – podsumowuje Wyrzykiewicz.

 

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 13.03.2019
Aktualizacja: 13.03.2019