Zlokalizowany w Juracie obiekt został laureatem i zdobywcą Złotego Godła w Programie Najwyższa Jakość Quality International 2020 w kategorii QI Services – za najwyższej jakości usługę hotelową.
Jak czytamy w oficjalnym komunikacie przekazanym dyrektorowi hotelu „Kapituła Programu, odbywającego się pod patronatem Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Polskiego Komitetu Normalizacyjnego, Katedry Zarządzania Jakością Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie bardzo wysoko oceniła Państwa zgłoszenie i nagrodziła działania związane z wdrażaniem, a także promowaniem idei jakości we wszystkich aspektach Państwa działalności, zwłaszcza w zakresie usługi, będącej przedmiotem konkursowego zgłoszenia”.
Pod koniec roku planowane jest zorganizowanie Gali finałowej programu Najwyższa Jakość Quality International 2020, podczas której zostaną wręczone nagrody QI 2020. Wyróżnienie przyznawane jest przez czasopismo Forum Biznesu.
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.