Hotel Mikołajki dołączył do trójmiejskiej sieci

Udostępnij artykuł

Ekskluzywny Hotel Mikołajki dysponuje 77 pokojami i 23 apartamentami. Wyjątkowe położenie sprawia, że odwiedzający go mogą cieszyć się zapierającymi dech w piersiach widokami niemalże z każdego miejsca. Muszą tylko wybrać, czy akurat chcą podziwiać panoramę Mikołajek, Cichą Zatokę, czy Jezioro Mikołajskie. Powstały w 2013 roku kompleks wypoczynkowo-biznesowy składa się z 2 budynków, które połączono zjawiskowym, przeszklonym tunelem – idealnie wpisującym się w jego charakter i standard.

ŚWIAT HOTELI
NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE, NOWOCZESNE
I NIEZALEŻNE CZASOPISMO HOTELARZY
link do aktualnego numeru
MAJ 2018

Chociaż Ptasia Wyspa nie jest ogromna, to goście Hotelu Mikołajki nie mogą narzekać na brak atrakcji. Do ich dyspozycji są aż trzy punkty gastronomiczne oraz bogato wyposażona Strefa SPA & Wellness Decus Aquae. W jej ofercie znajduje się szeroka gama zabiegów odprężających i pielęgnacyjnych. Odwiedzający mogą również korzystać ze strefy basenowej oraz Świata Saun, w którym zlokalizowane są, m.in. sauna sucha i mokra, sauna infra red, misy do moczenia stóp, łaźnia błotna oraz podgrzewane ławy.

Goście biznesowi mogą z kolei docenić przestrzeń konferencyjną, na którą przeznaczono aż 580 m2. Składają się na nią 3 kompleksowo wyposażone sale konferencyjne i restauracja, dzięki którym udział w wyjątkowych przedsięwzięciach ma zapewnionych blisko 600 osób.

Hotel Mikołajki powiększa portfolio Dobrego Hotelu jako trzeci obiekt w 2018 roku. W ostatnich miesiącach trójmiejski operator otworzył w Zakopanem Hotel Aquarion oraz Hotel Altus w Poznaniu. W nadchodzącym kwartale sieć powiększy się jeszcze o zlokalizowany we Wrocławiu Best Western Premier Hotel City Center i powstający na gdańskiej Wyspie Spichrzów Hotel Deo Gdańsk Old Town.

 

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 06.07.2018
Aktualizacja: 06.07.2018