Lifestylowa marka Accor, do tej pory dostępna jedynie w Australii, już jesienią pojawi się m.in. w Paryżu, Amsterdamie i Warszawie, a w najbliższych latach dołączą do nich Londyn, Berlin czy Wiedeń. Planowane jest otwarcie ponad 50 obiektów sygnowanych marką.
Pierwszy hotel TRIBE w Polsce będzie zlokalizowany w Warszawie. Accor wraz z dynamicznie rosnącym portfolio marki segmentu midscale, zwiększa swoje ambicje w sektorze lifestyle. Przekraczając początkowe założenia, grupa planuje otworzyć ponad 50 obiektów działających pod tą marką na całym świecie.
Wśród pierwszych europejskich lokalizacji, gdzie pojawi się TRIBE znalazła się Warszawa, Paryż i Amsterdam. W niedalekiej przyszłości dołączą do nich m.in. Berlin, Londyn czy Lizbona. W sumie, w ciągu najbliższych 5 lat, na portfolio marki TRIBE złoży się 150 obiektów na całym świecie, otwartych z myślą o nowej generacji podróżników poszukujących wysublimowanych przeżyć w zasięgu ręki.
Accor jest globalnym liderem w segmencie hoteli lifestyle, dzięki portfolio 11 rewolucyjnych marek, do których zalicza się także TRIBE z planowanym otwarciem 50 obiektów na całym świecie. Marka rośnie w siłę i wraz z rozwojem kolejnych projektów grupy, kontynuuje międzynarodową ekspansję. Zgodnie ze strategią rozwoju Accor, TRIBE ustanowił nowe standardy w świecie lifestylowych marek hotelowych – mówi
Gaurav Bhushan, Chief Development Officer, Accor.
W tym roku do Europy dotrze pierwszy obiekt sygnowany marką TRIBE, który zostanie otwarty w Paryżu – TRIBE Paris Barignolles. Następne w kolejce są m.in. Amsterdam, Warszawa i Manchester. Pierwszy hotel TRIBE w Polsce będzie zlokalizowany w Warszawie
Obserwowanie, jak marka rozwija się i zwiększa swoją sieć przynosi dużą satysfakcję. TRIBE to bez wątpienia silny lifestylowy brand z konkretnym charakterem, który zrywa z wizerunkiem tradycyjnych hoteli. Koncept TRIBE skupia się na miejskiej energii, oferując stylowe i przystępne przestrzenie. Już wchodząc do samego hotelu, czy korzystając z oferty pobytowej, czy odwiedzając restaurację, goście od razu wiedzą, że będą częścią autentycznego przeżycia, bez względu na lokalizację, w której się znajdują – mówi Antoine Dubois, Accor SVP Global Marketing Strategy
Hotelowe przestrzenie są zaprojektowane tak, by były połączeniem miejsc tętniących życiem pomiędzy pracą a rozrywką. Od selekcji wielu gatunków muzyki, po szeroki wybór lokalnych odmian kawy – w TRIBE nic nie dzieje się przypadkiem. Szeroka oferta menu restauracyjnego zmienia się w ciągu dnia, aby zawsze zapewnić gościom świeże i autentyczne przeżycia kulinarne. Funkcjonująca za dnia kawiarnia, z jedzeniem na wynos oferuje proste, szybkie i domowe posiłki, a wieczorem zmienia się w cocktail bar.
Kreując hotelowe wnętrza, TRIBE współpracuje z różnorodnymi znanymi lokalnymi projektantami. Współczesny styl uzupełniają specjalnie zaprojektowane dzieła sztuki autorstwa wschodzących artystów i projektantów, które nie tylko zdobią ściany, ale stanowią także elementy wyposażenia hotelu, takie jak umeblowanie czy oświetlenie. Każdy z nich jest pieczołowicie wybrany z myślą o komforcie i stylu.
ŚWIAT HOTELI: kwiecień-maj 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.