Hyatt wraca do Polski

Udostępnij artykuł
Firma Hyatt Hotels poinformowała o podpisaniu umowy franczyzowej z 3M Hotels Group, w ramach której w Krakowie, przy Błoniach, zostanie otwarty Hyatt Place. Oznacza to powrót marki do Polski. Hotel odda do dyspozycji gości 216 pokoi i będzie zarządzany przez Hotel Professionals Management Group. Otwarcie zaplanowano na 2021 rok.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z ogłoszenia pierwszego w historii hotelu Hyatt Place w Polsce – powiedział Takuya Aoyama, wiceprezes ds. rozwoju firmy Hyatt. – Kraków, ze swoją królewską historią i dziedzictwem kulturowym, stanowi doskonałe miejsce do zaprezentowania marki Hyatt Place, którą mamy nadzieję zobaczyć na wszystkich rynkach Europy Środkowej i Wschodniej – dodał.

Hyatt Place Kraków będzie oferował 216 pokoi, około 300 mkw. powierzchni do spotkań oraz 180-metrową strefę treningową połączoną ze strefą relaksacyjną z saunami suchymi i parowymi. Nowy hotel będzie również mieścił dwa punkty gastronomiczne, restaurację Zoom i Lobby Bar.

– Z wielką przyjemnością wprowadzamy markę Hyatt Place do Krakowa i łączymy nasze doświadczenie w opracowywaniu wysokiej jakości projektów z innowacyjnym podejściem Hyatt do branży hotelarskiej – powiedział Sebastian Szczepski, przedstawiciel 3M Hotels Group.Hotel wprowadzi do miasta nową ofertę, która stała się bardzo popularna dla osób podróżujących służbowo i weekendowych wycieczek. Cieszymy się, że goście będą mogli bezproblemowo zatrzymać się w Hyatt Place Kraków.

Marka Hyatt jest nieobecna w naszym kraju od 2014 roku. Wówczas rozwiązano umowę na zarządzanie warszawskim hotelem, znajdującym się przy ulicy Belwederskiej. Obecnie hotel działa jako niezależny, pod szyldem Regent.

ŚWIAT HOTELILUTY / MARZEC 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

 

 

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 01.04.2019
Aktualizacja: 02.04.2019