Inwestycja w kolejnym hotelu NAT zakończona

Udostępnij artykuł
Hotel*** NAT Bukowina Tatrzańska został powiększony o nowy budynek, w którym znajduje się sześć dwuosobowych pokoi hotelowych oraz trzy rodzinne dwupoziomowe apartamenty. To kolejna inwestycja Nadwiślańskiej Agencji Turystycznej – właściciela sieci Hoteli NAT – podwyższająca standard obiektu.

– Inwestycję w Bukowinie rozpoczęliśmy niedługo po kategoryzacji naszego hotelu, która miała miejsce w lipcu 2018 roku – mówi Lucjan Karasiewicz, prezes zarządu Nadwiślańskiej Agencji Turystycznej, właściciela sieci NAT. – Podejmując decyzję o rozbudowie akurat tego hotelu, kierowaliśmy się potrzebami i preferencjami naszych gości oraz atrakcyjnością turystyczną i potencjałem samej Bukowiny Tatrzańskiej i okolic. Główną grupą gości naszej sieci są rodziny z dziećmi, stąd też pomysł na dwupoziomowe apartamenty wyposażone w aneks kuchenny, umożliwiające połączenie niezależnego wypoczynku z możliwością korzystania z zaplecza hotelowego. Przygotowane przez nas miejsca utrzymane są w nowoczesnej i komfortowej aranżacji, nawiązują jednak do podhalańskiej tradycji, posiadając liczne góralskie akcenty. Niewątpliwym atutem jest położenie hotelu w pobliżu tak chętnie odwiedzanych przez gości term – dodał.

Dwupoziomowe apartamenty wyposażone w aneks kuchenny, umożliwiające połączenie niezależnego wypoczynku z możliwością korzystania z zaplecza hotelowego (kameralnej strefy relaksu czy oferty naszej autorskiej restauracji TaTRadycja). Utrzymane są w nowoczesnej i komfortowej aranżacji, nawiązujące jednak do podhalańskiej tradycji, posiadające liczne góralskie akcenty są idealnym miejscem na wypoczynek o każdej porze roku.

Sieć hoteli i ośrodków wypoczynkowych NAT to aktualnie dziewięć hoteli trzygwiazdkowych oraz osiem ośrodków o rodzinnym charakterze, rozmieszczonych w najbardziej atrakcyjnych turystycznie lokalizacjach w Polsce. Oferta sieci obejmuje wypoczynek rodzinny, pobyty prozdrowotne i promujące aktywne spędzanie wolnego czasu na Pomorzu, Mazurach, Ziemi Kłodzkiej, w Beskidach i Tatrach. Jednym z nadrzędnych elementów wizji realizowanej konsekwentnie przez sieć NAT jest zapewnienie polskim rodzinom komfortowego, a przy tym ekonomicznego wypoczynku w najciekawszych destynacjach w Polsce. Od kilku lat sieć dokłada wszelkich starań, by rozwijać swoje hotele i ośrodki, podnosząc ich jakość i zapewniając gościom coraz wyższy stopień komfortu.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 06.08.2019
Aktualizacja: 07.08.2019