Hotel*** NAT Bukowina Tatrzańska został powiększony o nowy budynek, w którym znajduje się sześć dwuosobowych pokoi hotelowych oraz trzy rodzinne dwupoziomowe apartamenty. To kolejna inwestycja Nadwiślańskiej Agencji Turystycznej – właściciela sieci Hoteli NAT – podwyższająca standard obiektu.
– Inwestycję w Bukowinie rozpoczęliśmy niedługo po kategoryzacji naszego hotelu, która miała miejsce w lipcu 2018 roku – mówi Lucjan Karasiewicz, prezes zarządu Nadwiślańskiej Agencji Turystycznej, właściciela sieci NAT. – Podejmując decyzję o rozbudowie akurat tego hotelu, kierowaliśmy się potrzebami i preferencjami naszych gości oraz atrakcyjnością turystyczną i potencjałem samej Bukowiny Tatrzańskiej i okolic. Główną grupą gości naszej sieci są rodziny z dziećmi, stąd też pomysł na dwupoziomowe apartamenty wyposażone w aneks kuchenny, umożliwiające połączenie niezależnego wypoczynku z możliwością korzystania z zaplecza hotelowego. Przygotowane przez nas miejsca utrzymane są w nowoczesnej i komfortowej aranżacji, nawiązują jednak do podhalańskiej tradycji, posiadając liczne góralskie akcenty. Niewątpliwym atutem jest położenie hotelu w pobliżu tak chętnie odwiedzanych przez gości term – dodał.
Dwupoziomowe apartamenty wyposażone w aneks kuchenny, umożliwiające połączenie niezależnego wypoczynku z możliwością korzystania z zaplecza hotelowego (kameralnej strefy relaksu czy oferty naszej autorskiej restauracji TaTRadycja). Utrzymane są w nowoczesnej i komfortowej aranżacji, nawiązujące jednak do podhalańskiej tradycji, posiadające liczne góralskie akcenty są idealnym miejscem na wypoczynek o każdej porze roku.
Sieć hoteli i ośrodków wypoczynkowych NAT to aktualnie dziewięć hoteli trzygwiazdkowych oraz osiem ośrodków o rodzinnym charakterze, rozmieszczonych w najbardziej atrakcyjnych turystycznie lokalizacjach w Polsce. Oferta sieci obejmuje wypoczynek rodzinny, pobyty prozdrowotne i promujące aktywne spędzanie wolnego czasu na Pomorzu, Mazurach, Ziemi Kłodzkiej, w Beskidach i Tatrach. Jednym z nadrzędnych elementów wizji realizowanej konsekwentnie przez sieć NAT jest zapewnienie polskim rodzinom komfortowego, a przy tym ekonomicznego wypoczynku w najciekawszych destynacjach w Polsce. Od kilku lat sieć dokłada wszelkich starań, by rozwijać swoje hotele i ośrodki, podnosząc ich jakość i zapewniając gościom coraz wyższy stopień komfortu.
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.