Jacek Szymanowicz nowym dyrektorem operacyjnym PHH

Udostępnij artykuł
Z początkiem lutego, dotychczasowy dyrektor operacyjny w spółce AMW Hotele, objął to samo stanowisko w grupie kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego.

Jacek Szymanowicz swoją przygodę z hotelarstwem rozpoczął w 2002 roku. Z Polskim Holdingiem Hotelowym związany jest od września 2018 r., gdzie do czerwca 2019 r. pełnił funkcję zastępcy dyrektora Renaissance Warsaw Airport Hotel. Następnie w lipcu 2019 roku objął stanowisko dyrektora operacyjnego w spółce AMW Hotele, która jest kluczowym podmiotem w tworzeniu Polskiego Holdingu Hotelowego.

Jacek Szymanowicz udowodnił w czasie pełnienia funkcji dyrektora operacyjnego AMW Hotele, że jest osobą, która potrafi podejmować właściwe decyzje operacyjne. Patrząc na osiągnięte w krótkim czasie wyniki tej spółki po przejęciu przez PHH jestem przekonany, że Jacka stać na jeszcze więcej, stąd decyzja o powierzeniu mu dodatkowych obowiązków, które polegają na byciu dyrektorem operacyjnym wszystkich hoteli z grupy PHH. Przed nami wiele nowych wyzwań i cieszę się, że nasz zespół cały czas się umacnia, a hotelarze z takim doświadczeniem wspierają rozwój firmy – mówi Gheorghe Marian Cristescu, prezes Polskiego Holdingu Hotelowego.

ŚWIAT HOTELI: grudzień 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Polski Holding Hotelowy to spółka w 100 proc. z kapitałem państwowym. Celem działania PHH jest utworzenie silnego i profesjonalnego polskiego podmiotu hotelowego, konkurencyjnego w branży, sprawnie zarządzającego bazą obiektów należących do Skarbu Państwa. W portfelu PHH znajduje się łącznie 27 obiektów, co czyni go drugą największą spółką hotelową w kraju i pierwszą z wyłącznie polskim kapitałem. Przez ostatnie cztery lata PHH powiększył swoje portfolio z czterech do 27 obiektów hotelowych. Ponadto, w przeciągu czterech lat zwiększył kapitał zakładowy spółki z kwoty 107 mln zł do ponad 950 mln zł. Rozwój spółki nastąpił poprzez budowę nowych hoteli, włączenie nowych spółek do grupy, akwizycję obiektów hotelowych oraz objęcie zarządzaniem obiektów innych podmiotów. PHH jest również liderem we wprowadzaniu nowych marek na polski rynek, takich jak: Courtyard by Marriott, Hampton by Hilton, Renaissance, Moxy, a w planach ma także otwarcie nowego hotelu marki Vīb oraz Le Méridien.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 03.02.2020
Aktualizacja: 03.02.2020