Jacek Wyrzykiewicz z Hochland Polska uhonorowany Mlecznym Laurem 2019

Udostępnij artykuł
Celem konkursu Mleczne Laury jest nagrodzenie technologów, menadżerów oraz naukowców zajmujących się w swej codziennej pracy przetwórstwem mleka. Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska – został uhonorowany prestiżową nagrodą Mleczny Laur 2019, w kategorii menadżer mleczarstwa. Wyróżnienie zarezerwowane jest dla osób, które szczególnie zasłużyły się dla polskiego mleczarstwa i serowarstwa.

Tegoroczny plebiscyt był prowadzony w okresie od 1 maja do 30 września 2019 roku. Kolegium w swojej ocenie brało pod uwagę działania kandydata na rzecz lokalnej społeczności, nietuzinkową osobowość, pozytywną postawę, odnoszone sukcesy na rzecz rozwoju i promocji polskiego mleczarstwa i serowarstwa.

Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska jest od 1995 roku. Karierę zawodową zaczynał od działu administracji sprzedaży, przez trade marketing, po stanowisko PR managera. Obecnie jest odpowiedzialny za PR Hochland Polska. Ukończył Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu i studia podyplomowe z zakresu zarządzania w Niemczech. Wcześniej pracownik naukowy, stypendysta Uniwersytetów Humboldta, Hohenheim i ETH Zurich, autor wielu publikacji na temat ekonomiki, zarządzania i komunikacji. Ostatnio ukończył Management Development Program Die Akademie für Führungskräfte. Wyróżniony przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska Piórem Roku za artykuł o promocji zdrowia.

Uroczyste ogłoszenie wyników konkursu Mleczne Laury miało miejsce 23 października 2019 roku podczas Gali Polskiego Kongresu Serowarskiego w Hotelu Mrągowo Resort & SPA w Mrągowie.

Firma Hochland istnieje na polskim rynku od początku lat 90-tych. W Polsce działają dwa zakłady – w Kaźmierzu i Węgrowie. Hochland, Almette, Valbon to wiodące na rynku marki, pod którymi kryje się cała gama produktów, dostępna także dla rynku HoReCa. Doskonały smak i jakość zawdzięczają najlepszym surowcom i technologiom.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 25.10.2019
Aktualizacja: 25.10.2019