Jak bezpiecznie ugościć swoich pierwszych klientów?

Udostępnij artykuł
Czas zagrożenia epidemicznego wielu z nas skłania do przemyśleń, chętnie wracamy do wspomnień oraz snujemy plany na przyszłość. Nie możemy doczekać się spotkań z rodziną i przyjaciółmi, wspominamy odbyte podróże, nasze ulubione miejsca, w których piliśmy kawę, spożywaliśmy lunche, kolacje czy pyszne desery.

Drodzy Właściciele lokali gastronomicznych i kawiarni, wiemy że chcielibyście jak najszybciej otworzyć swoje lokale dla gości i z niecierpliwością czekacie na odpowiednie decyzje rządu. Po tak długim przestoju, który wiąże się z ogromnymi stratami finansowymi w branży, powrót do normalnego funkcjonowania gastronomii nie będzie łatwy. Obecnie istotne jest każde działanie, które zminimalizuje straty.

BRITA jest marką rozpoznawalną na całym świecie. Jesteśmy producentem filtrów do wody stosowanych również w branży HoReCa. Nasze filtry stanowią wyposażenie Państwa lokali gastronomicznych. Montowane są przy ekspresach do kawy, piecach konwekcyjno-parowych czy kostkarkach. Poprawiają smak wody, obniżają jej twardość oraz chronią urządzenia stosowanie w gastronomii. Wymiana filtra następuję najpóźniej po 12 miesiącach od aktywacji lub po jego zużyciu. W obecnej sytuacji, filtry wyłączone są z codziennej eksploatacji, co nie wpływa korzystnie na ich bezpieczne działanie w momencie otwarcia Państwa lokali.

Woda pitna jest stosunkowo wrażliwym produktem spożywczym i jest również bardzo dobrym rozpuszczalnikiem. Stojąca woda traci świeżość, pogarsza się jej smak i może być wyczuwany posmak ziemisty czy mdły. Ze względu na dobrą rozpuszczalność, niektóre materiały z rur np. metale czy tworzywa sztuczne mające kontakt z wodą rozpuszczają się. Podczas codziennego użytkowania, czyli normalnego przepływu wody przez filtr gromadzenie się niekorzystnych substancji w wodzie jest ograniczone, bowiem system jest regularnie przepłukiwany.

Obecnie należy pamiętać, że jeśli filtr był wyłączony z użycia przez okres równy lub dłuższy niż 4 tygodnie należy przepłukać go odpowiednią ilością wody. Zachęcamy do zapoznania się z instrukcją Płukanie filtrów Brita Professional, do kontaktu z lokalnym dystrybutorem naszych produktów lub bezpośrednio z naszym biurem na adres brita@brita.pl. Nasi przedstawiciele udzielą wszelkich informacji i pomocy.

Istotne jest bowiem, aby w momencie otwarcia lokali, mogli Państwo pracować na sprawnym i bezpiecznym sprzęcie, dzięki któremu Wasi goście będą spożywać smaczne napoje oraz pyszne posiłki.

Artykuł powstał we współpracy z firmą BRITA.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 12.05.2020
Aktualizacja: 12.05.2020