Jak zwiększyć wydajność frytownicy?

Udostępnij artykuł
Frytownice Frymaster zużywają mniej oleju do smażenia, co sprawia, że koszty użytkownika zmniejszają się. Trwałość oleju jest zmaksymalizowana, ponieważ mniejszy zbiornik utrzymuje korzystny stosunek oleju świeżego do zużytego. Ten większy udział świeżego oleju spowalnia gromadzenie się produktów rozpadu oleju, dzięki czemu olej dłużej zachowuje świeżość. Mniejsza ilość oleju używana do napełniania  frytownicy oraz dłuższe  okresy czasu między uzupełnianiem oleju, oszczędza to użytkownikom znacznie ponad 40 proc. kosztów oleju.

Dodatkowo, zastosowany tutaj system filtrowania Fingertip, jest w pełni zintegrowany z obudową  frytownic, zachęca tym samym do częstszego filtrowania oleju, sprawiając, że filtracja jest niezawodna i prosta w obsłudze. Pozwala to zachować większą trwałość oleju i zapewnia smaczniejsze i zdrowsze dania oferowane przez branżę gastronomiczną.

Firmie Frymaster zależy na rozwoju restauracji, więc wprowadza takie innowacje, które mogą spowodować wzrost przychodów dla  klientów.

Pomimo niezliczonej liczby restauracji, w branży gastronomicznej nie ma dwóch takich samych, każde przedsiębiorstwo ma własne specyficzne potrzeby i wyzwania. Bez względu na to, jakie to jest przedsiębiorstwo, dla osiągnięcia sukcesu niezbędny jest jednak dla wszystkich jeden składnik: ciągły zysk.

Dlatego Frymaster koncentruje uwagę na głównych priorytetach swoich klientów. Każde z urządzeń zostało zaprojektowane w taki sposób, aby chronić  zyski firm przy jednoczesnej maksymalnej ich rentowności. Podczas gdy restauracje wciąż poszukują nowych możliwości rozwoju, Frymaster ciężko pracuje, aby obniżyć koszty urządzeń i ich eksploatacji. To prosta formuła sukcesu. Jest to ta sama prostota, którą firma wprowadziła do całego portfolio, wykorzystując najprostsze konstrukcje dla urządzeń, a także intuicyjny sposób ich obsługi, łatwy do nauczenia się. Dlatego restauracje mogą być  pewne, że z urządzeniami Frymaster ich kuchnia będzie działać szybko i bezpiecznie, a także wydajnie.

Frymaster przez 80 lat działalności nieustannie zgłębiał wiedzę na temat potrzeb klientów, aby  było możliwe wprowadzanie najlepszych rozwiązań. Dostarczając urządzenia najwyższej jakości, Frymaster wyznacza standardy niezawodności. Patrząc w przyszłość, firma wprowadza innowacje zapewniające większą wydajność i skuteczność w każdym z projektowanych przedsięwzięć.

Frytownice Frymaster sterowane są komputerami, które kontrolują i zarządzają wszystkimi procesami na każdym etapie smażenia. Najnowsze modele wyposażono w intuicyjny dotykowy panel sterujący easyTouch, zapewniający całkowicie nowy komfort obsługi tych urządzeń. Panel easyTouch oferuje konfigurowalne zarządzanie recepturami, które mogą być zapisane w folderach, co ułatwia organizację menu restauracji. W połączeniu z wbudowanym złączem USB, umożliwia to transfer danych do innych urządzeń. W ten sposób dokładnie te same receptury mogą być dostępne we wszystkich obiektach danej sieci.

Współpracując z restauracjami, Frymaster nadal będzie opracowywać zaawansowane rozwiązania, które po prostu są opłacalne dla użytkowników urządzeń – aby zapewnić im najlepszy dochód. Frymaster koncentrując się na kwestiach, które zadowolą klientów, pamięta również, że to pracownicy firmy są jej największym atutem, gdyż to najlepsza obsługa klienta jest najważniejszym celem firmy. W rezultacie od zadowolenia pracowników zależy sukces Frymastera i to  czy ostateczny klient  będzie dobrze obsłużony.

Frymaster zwiększa rentowność restauracji poprzez umożliwienie obniżenia kosztów eksploatacji i konserwacji urządzeń, zapewniając najwyższą i doskonałą ich wydajność, wysoką niezawodność, najwyższą  jakość oferowaną w atrakcyjnych cenach.

Frymaster pozostanie liderem we wszystkich segmentach branży HoReCa w zakresie projektowania, serwisu, niezawodności i innowacji – taka jest misja firmy i jej pracowników.

Wdrażane nowości, takie jak smażenie sterowane komputerowo, dotykowy panel sterujący easyTouch, zintegrowany w pełni zautomatyzowany system filtracji oleju FilterQuic, czujnik jakości oleju OQS, to tylko niektóre przykłady innowacji wprowadzonych z korzyścią dla branży gastronomicznej.

Frymaster  jest  liderem na rynku frytownic, smażalnic otwartych, a także — o czym nie każdy wie — urządzeń do gotowania makaronu! Właśnie w dziedzinie przygotowania makaronu Frymaster jest ekspertem i jest niedoścignionym wzorem.

Trzeba podkreślić, że firma troszczy się również o zmniejszanie energochłonności oferowanych urządzeń.

Większość modeli Frymaster może się poszczycić prestiżowymi nagrodami Energy Star lub Best in Class, przyznawanymi przez opiniotwórczą światową organizację Foodservice Equipment&Supplies.

To doskonałe referencje i gwarancja niezawodności, potwierdzona przez specjalistów. Marka wprowadziła system zarządzania jakością zgodnie z ISO 9001: 2015, jest  także członkiem programu ENERGY STAR dla komercyjnych frytownic, dążącego do redukcji emisji  gazów cieplarnianych.

Najcenniejszą jednak rekomendację wystawiają urządzeniom Frymaster ich użytkownicy. Restauracje sieci Mc’Donalds od dawna już z nich korzystają, podobnie sieć KFC i  Burger King. Obecność  Frymaster w wielu lokalach typu fast food oraz niezliczona liczba tych urządzeń w hotelach i restauracjach sprawiają, że wyroby Frymaster są powszechnie uznawane za jeden z niezbędnych elementów wyposażenia wszelkiego rodzaju kuchni gastronomicznych.

W Polsce możecie Państwo pytać o urządzenia Frymaster w firmie Koree, tel. 22 755 65 75.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 08.06.2020
Aktualizacja: 08.06.2020