Jak wygląda nowa Batida?

Udostępnij nas na:
Popularna sieć cukierni właśnie poszerzyła swoje portfolio. Nowy punkt, zlokalizowany w Hali Koszyki, został otwarty w Mikołajki, 6 grudnia. Jak się prezentuje?

Batida to brand rodzinny zarządzany przez trzy pokolenia kobiet (Jadwiga Radziszewska, Jolanta Radziszewska, Caroline Radziszewska), który już od 26 lat inspiruje Warszawiaków (i nie tylko) do odkrywania nowych smaków.

Aktualnie w Warszawie działa pięć słodkich butików: batida Grzybowska, batida Krakowskie Przedmieście, batida Wola, batida Konstancin.

Batida to również profesjonalne i kompleksowe usługi cateringowe (#NaSłono i #NaSłodko) oraz nowoczesny e-sklep. Inspiracje czerpane są z architektury, sztuki i światowych trendów. Marka pracuje zarówno z klientami indywidualnymi jak i z klientami korporacyjnymi, przygotowując oferty dla 20 jak i dla 2000 osób.

SWEETS & COFFEE
NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE, NOWOCZESNE I NIEZALEŻNE
CZASOPISMO BRANŻY
> link do aktualnego numeru <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.