Strona główna  Tagi » Jakość
 

Pierwszy śląski Pasibus otwarty

9 maja 2018
Odpowiadając na dynamiczne trendy rynkowe Galeria Katowicka zaprasza do siebie marki mogące ...

Best Western: Nowa kampania i hotel

24 kwietnia 2018
Po premierze kampanii „Today's Best Western" i serii „Behind the Brands", ...

Był sklep Mielżyńskiego jest Deseo

19 kwietnia 2018
Marka Deseo Patisserie & Chocolaterie po raz kolejny zaznacza swoją pozycję na mapie gastronomicznej ...

Selgros bez „trójek”

16 kwietnia 2018
Sieć samoobsługowych hal hurtowych Selgros Cash&Carry, należąca do Transgourmet Polska, ...

W Green Caffè Nero smaki tworzą ludzie

11 kwietnia 2018
Kawowa i kulinarna podróż Green Caffè Nero rozpoczęła się wiele lat temu i trwa do dziś. Siłą ...

Hotel Number One świętuje pierwsze urodziny

5 kwietnia 2018
Na początku kwietnia Hotel Number One w Gdańsku obchodzi swoje pierwsze urodziny. Obiekt trwale ...

Best Western prezentuje nową kampanię

22 marca 2018
Kiedy w 2015 roku marka Best Western Hotels & Resorts rozpoczęła swoją transformację, ...

Roaster z palarni Blue Orca Coffee o wyborze kawy

14 marca 2018
Na każdym etapie produkcji, obróbki i przygotowania kawy najważniejsze jest utrzymanie jakości. ...

Prezes batida o współpracy z dostawcami

14 lutego 2018
Przy wyborze dostawców zwracamy przede wszystkim uwagę na budowanie trwałych relacji opartych ...

PMR: Jakość najważniejszym kryterium wyboru dostawcy

7 lutego 2018
Pierwsze podsumowanie wyników osiągniętych w sektorze HoReCa w 2017 roku pokazuje, że był ...
« poprzednia   1   2   3   4   5 ...25   następna »
nowa restauracja nowy hotel obiekt Food Business Awards Pizza potrawy miejsce Sphinx Burger bar Polska producent nowy obiekt program nowe obiekty smak inwestor wystrój Internet Biesiadowo konkurs zarząd Sheraton lokal Polsce kawiarnie Gastronomiczne Gastromall otwarcie lokalizacja właściciele Kraków Hilton Sfinks plany Horecanet.pl Centrum Świat Hoteli piec sieci Starbucks Accor Business speed Dating kuchnia sheraton Warsaw Hotel personel Nowości zaopatrzenie kawiarnia umowa plan rozwiązania nowe Sfinks Polska Poznań wnętrza wojtex klienci wyposażenie remont spotkanie produkty konferencja produkt modernizacja Orbis danie dania Chłopskie Jadło szkolenia deser Dorota Cacek otwarcia prezes dyrektor jedzenie podróż Qubus Hotel inwestycja nowy lokal KFC Grycan Sweets & Coffee szef kuchni forum portfolio sprzedaż trendy koncept lokale sieć Wook McDonald's gastronomia budowa kawa nowe lokale wrocław zmiany Brog Marketing Hotele projekt Hoteli wyniki Makro Da Grasso Nowości Gastronomiczne jakość promocja marka Grupa Hotelowa Orbis goście Subway ceny Coffeeheaven lody handlowe coffee Profit Hotel biznes kampania Telepizza Business portal Burger King współpraca standard catering Sweets & Coffee Forum Food Business Forum spotkania oprogramowanie marketing restauracje szef siec Kompleks dane pracownik Costa Coffee sezon raport dostawca alkohol uzdrowiska czas inwestycje marki Gastronomiczny zarządzanie akcja nowy kuchni punkt Interferie sheraton Warsaw kulinarne McDonald’s oferta dostawcy spa McDonald's Polska właściciel wzrost nowa Olimp temat miesiąca urządzenia Profit Hotel Awards sprzęt wydarzenie fast food Dostawców konsument wino rozwój Horecanet cukier casual dining horeca AmRest hotel menu Świat klient działania wydarzenia centrum handlowe Mercure restaurator badania targi wydanie restauracja warszawa Best Western food zysk franczyza Gdańsk

BROG B2B © BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Wszelkie prawa zastrzeżone.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").
W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Państwa danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdą Państwo podstawowe informacje na ten temat. Proszę pamiętać, że w razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości w tym zakresie możesz skontaktować się z nami wysyłając e-mail na adres biuro@brogb2b.pl.


Kto będzie administratorem Państwa danych?
Administratorem Państwa danych będziemy my: BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. z siedzibą w Warszawie (dalej będziemy używać skrótu "BROG B2B"). Szczegółowe informacje dotyczące administratora znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Państwa z naszych usług, w tym portali internetowych i innych funkcjonalności udostępnianych przez BROG B2B (np. subskrypcja bezpłatnych newsletterów czy formularz zamówień).

Dlaczego chcemy przetwarzać Państwa dane?
Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?
Zgodnie z obowiązującym prawem Państwa dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie mają Państwo prawa w stosunku do swoich danych?
Mają Państwo między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Mogą Państwo także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w Polityce Prywatności. Tam też znajdą Państwo informacje jak zakomunikować nam Twoją wolę skorzystania z tych praw.

UKRYJ TE INFORMACJE