Jeff’s tylko z ekologicznymi opakowaniami na wynos

Udostępnij artykuł
Proces zmian zaczął się 2,5 roku temu w restauracji zlokalizowanej w warszawskiej Galerii Mokotów. Gdy na rynku pojawiły się kolejne alternatywy wobec plastiku, Jeff’sy skorzystały z tych możliwości.

Żyjemy w świecie, w którym coraz więcej konsumentów świadomie kupuje produkty i wybiera te marki, które odpowiadają ich własnym wartościom. Wychodzenie naprzeciw takim potrzebom jest szczególnie ważne, gdy w grę wchodzi przyszłość środowiska.

Sieć amerykańskich restauracji Jeff’s od zawsze była zorientowana na środowisko. Już 2,5 roku temu pierwsze kroki w tym kierunku zrobił lokal w warszawskiej Galerii Mokotów. Gdy technologia produkcji opakowań, słomek przechodziła kolejne innowacje i na rynku pojawiały się alternatywy wobec plastiku, restauracje Jeff’s również weszły w proces zmian.

Obecnie Jeff’s wykonał kolejny krok na drodze do bycia przyjaznym naturze. Innowacyjne opakowania cateringowe dołączyły do kolorowych, papierowych słomek do napojów i innych proekologicznych rozwiązań. Dzięki temu goście Jeff’sa będą mieli poczucie, że wybierając ten lokal, dokładają swoją cegiełkę do świata pozbawionego plastiku.

Rezygnacja z jednorazowego plastiku to jedyny kierunek, jaki może obrać świat, by rozpocząć uwalnianie się od zalewu tworzyw sztucznych. Polska wciąż nie wprowadziła regulacji zakazujących używania takich wyrobów, ale na szczęście możemy zrezygnować z nich sami, z własnej woli. Jesteśmy odpowiedzialnym biznesem – mówi Artur Jarczyński, restaurator i właściciel sieci Jeff’s.

Opakowania wykorzystywane od teraz w restauracjach Jeff’s to produkty renomowanej marki, która dostarcza swoje wyroby do ok. 70 krajów na świecie i korzysta z nich m.in. brytyjski parlament.

Jeff`s przygotował krótki filmik podsumowujący swoje działania w tym zakresie. Można go obejrzeć TUTAJ.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 30.10.2019
Aktualizacja: 30.10.2019