Jest umowa na kolejny ibis

Udostępnij nas na:
Grupa Orbis, której strategicznym inwestorem jest Accor, notuje dalszy, dynamiczny rozwój w Polsce i w Europie Wschodniej. Orbis zawarł umowę franczyzy na hotel ibis w Słupsku, który powstanie przy ul. Kołobrzeskiej. Zostanie otwarty w 2021 roku i zaoferuje 60 pokoi z możliwością rozbudowy obiektu w przyszłości.


Na zdjęciu od lewej: Ireneusz Węgłowski – wiceprezes zarządu Orbis; Monika Małgorzata Bocian – radca prawny Orbis, Adam Melewski – prokurent C2M3K, Michał Kreft – wiceprezes zarządu C2M3K, Christophe Claudot – prezes zarządu C2M3K; Mieszko Marcinkowski – wiceprezes zarządu C2M3K; Dominik Sołtysik – członek zarządu, dyrektor ds. rozwoju i zarządzania aktywami Orbis; Jacek Stasikowski – syrektor ds. rozwoju Orbis.

Niewątpliwym atutem inwestycji będzie lokalizacja — hotel znajdzie się w dogodnej odległości od krajowej arterii komunikacyjnej Gdańsk-Szczecin (droga ekspresowa S6), blisko centrum handlowego i jedynie 5 minut samochodem od starówki miasta. W hotelu znajdzie się restauracja Winestone oraz powierzchnia konferencyjno-bankietowa. Ibis Słupsk będzie pierwszym markowym hotelem w tym mieście.

– Razem z Grupą Orbis i Accor stworzymy nowoczesny hotel pod znaną i lubianą marką ibis. Słupsk jest dynamicznie rozwijającym się pięknym miastem położonym na obszarze słupskiej specjalnej strefy ekonomicznej, która potrzebuje takiego markowego hotelu dla osób podróżujących zarówno w celach biznesowych, jak i wypoczynkowych — tłumaczy Adam Melewski, prokurent w C2M3K w Warszawie, która to spółka jest franczyzobiorcą projektu.

 

Słupsk zlokalizowany jest zaledwie 18 km od wybrzeża Morza Bałtyckiego. W mieście atrakcją turystyczną są cenne zabytki, w tym Europejski Szlak Gotyku Ceglanego oraz Młyn zamkowy z XIV wieku, a w jego sąsiedztwie znajdują się park krajobrazowy Dolina Słupi oraz smołdziński park narodowy.

– Pomorze ma ogromny potencjał turystyczny i biznesowy. Rynek pomorski szybko się rozwija i przyciąga coraz więcej międzynarodowych marek. Bardzo się cieszymy, że coraz więcej inwestorów wybiera dobrze znane marki grupy Accor, która oferuje dzisiaj najbardziej kompleksowe portfolio, praktycznie w każdym segmencie hoteli. – dodaje Jacek Stasikowski, dyrektor ds. rozwoju grupy Accor i Orbis w Polsce.

Tętniąca życiem gościnność, otwartość na miejscowe społeczności i relacje międzyludzkie to kluczowe wartości marki ibis – lidera wśród hoteli klasy ekonomicznej. Innowacyjne, wielofunkcyjne przestrzenie sprzyjające interakcji, unikalne koncepty gastronomiczne i elastyczna oferta pozwalają zaspokoić rozmaite oczekiwania i potrzeby wszystkich gości. Hotele ibis doceniane są przez podróżujących za dbałość o szczegóły i dobrą atmosferę. ibis to jedna z najbardziej znanych marek hotelowych na świecie. Sieć ibis to blisko 1,2 tys. hoteli w ponad 65 krajach na całym świecie.

 

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.