Junior ambasadorowie w programie Szef dla Młodych Talentów

Udostępnij nas na:
Pierwsze spotkanie z junior ambasadorami programu Szef dla Młodych Talentów odbyło się w marcu w kuchni pokazowej Makro w Warszawie. Pod okiem szefów kuchni Michała Grzywacza i Cezarego Powały troje młodych kucharzy przygotowało dania na bazie łososia wędzonego, cielęciny i mrożonych poziomek.

Grono junior ambasadorów Szefa dla Młodych Talentów zasilili najbardziej wyróżniający się uczestnicy tego programu. 19 marca br. odwiedzili oni kuchnię pokazową Makro, gdzie – po raz pierwszy w nowej roli – zmierzyli się z przygotowanymi dla nich kulinarnymi zadaniami. Każdy z trojga młodych kucharzy miał do przyrządzenia jedno, wylosowane przez siebie danie – przystawkę w postaci łososia wędzonego, danie główne z cielęciną lub deser na bazie mrożonych poziomek. W przygotowaniu potraw młodych adeptów sztuki kulinarnej wspierali Michał Grzywacz i Cezary Powała – szefowie kuchni pokazowej hali Makronr 1 w Warszawie.

Wśród junior ambasadorów Szefa dla Młodych Talentów znaleźli się:

  • Joanna Wieczorek z Warszawy – uczennica Zespołu Szkół Gastronomicznych im. prof. E. Pijanowskiego w Warszawie, która podczas wizyty w kuchni pokazowej Makro zaserwowała pana cottę z kaszy mannej z sosem poziomkowym, słoną kruszonką i miętą;
  • Paweł Kosiorek z Łowicza – uczeń Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 im. W. S. Reymonta w Łowiczu, który przyrządził górkę jagnięcą z grillowaną kapustą pak choi, kolorową baby marchewką i ziemniakami gratin;
  • Krystian Sak z Trębaczewa – uczeń Zespołu Szkół nr 1 w Wieluniu, który przygotował tatar z łososia z lekką sałatką z ogórka i grzanką. W trakcie gotowania młodzi kucharze mieli do dyspozycji różnorodne produkty z asortymentu marek: Makro Chef, MAKRO Premium i Makro Professional.

W trakcie gotowania młodzi kucharze mieli do dyspozycji różnorodne produkty z asortymentu marek: Makro Chef, Makro Premium i Makro Professional. Po spotkaniu każdy z junior ambasadorów otrzymał spersonalizowaną bluzę kucharską. Wszyscy otrzymali również komplet pięciu luksusowych odmian soli MakroPremium.

Szef dla Młodych Talentów to program odpowiedzialności społecznej, prowadzony przez Makro Polska z myślą o uczniach szkół gastronomicznych. Jego celem jest integrowanie szkół gastronomicznych z sektorem HoReCa oraz tworzenie młodym kucharzom możliwości nauki od najlepszych szefów kuchni poprzez Miksery Kulinarne, staże oraz materiały edukacyjne (w tym książkę „Mix Wiedzy Kulinarnej”).

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – LUTY – MARZEC 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.