Park Wodny Suntago otwarty

Udostępnij artykuł
To pierwszy etap projektu Park of Poland znajdującego się we Wręczy obok Mszczonowa. Obiekt został oficjalnie otwarty 20 lutego. Budowa rozpoczęła się w maju 2017 r., a koszt inwestycji wyniósł ponad 170 mln euro.

Inwestycja Park of Poland, w tym Suntago Wodny Świat, jest dla nas zarówno wielką szansą jak i wyzwaniem. Wiemy, że miejsca takie jak to mają ogromny potencjał, przede wszystkim dlatego, że zapewniają rozrywkę tysiącom osób dziennie. Suntago to największy zadaszony park wodny w Europie i pierwszy tego typu, tak spektakularny obiekt w Polsce. Park przyjmie gości na tropikalne wakacje przez 365 dni w roku. Mamy też świadomość, że tak duża inwestycja, która do tej pory kosztowała ponad 170 mln EUR, wiąże się z ogromną odpowiedzialnością, aby naszym gościom dostarczyć rozrywkę na najwyższym poziomie. Zrobiliśmy wszystko aby goście przekraczając próg Suntago nie tylko czuli magiczną atmosferę egzotycznych wakacji, ale również mieli zapewnioną obsługę jakiej oczekują – mówił Idan Greidinger, prezes Park of Poland.

Przy budowie Suntago bardzo duże znaczenie miały wiedza i doświadczenie partnera strategicznego Unternehmensgruppe WUND, który od 1998 roku z realizuje podobne projekty w Niemczech, obsługując miliony gości z całego świata. Firma podzieliła się swoim know-how, co znacząco ułatwiło stworzenie tak różnorodnego obiektu, oferującego atrakcje dla gości w każdym wieku. Dzięki temu park spełnia zarówno funkcję relaksacyjno-zdrowotną, umożliwiając gościom kąpiele w basenach termalnych, sesje w saunach tematycznych, ofertę SPA&Wellnes, jak i rozrywkową. Dla osób szukających niezapomnianych wrażeń stworzyliśmy największą strefę zadaszonych zjeżdżalni wodnych w Europie, basen z falą, rwącą rzekę czy rzekę przygód.

Obiekt umożliwia spędzenie urlopu w Polsce w tropikalnym klimacie 32 stopni Celsjusza, w otoczeniu ponad 740 prawdziwych palm przywiezionych z różnych zakątków świata, zamiast wyjazdu na wakacje za granicę.

W Suntago do dyspozcji będą trzy strefy tematyczne – Jamango, Relax, Saunaria. Dwie ostatnie dostępne będą dla gości powyżej 16 roku życia.

Park of Poland i Suntago Wodny Świat to miejsce zarówno na kilka godzin, jak i dla wielbicieli tropikalnego klimatu, którzy chcą się cieszyć wakacyjną atmosferą jeszcze dłużej. Dla tej grupy przeznaczona będzie wygodna baza noclegowa Suntago Village. Jeszcze tej wiosny do dyspozycji gości będą 92 w pełni wyposażone, nowoczesne domki modułowe ze strefami zabaw dla dzieci, przestrzenią do grillowania oraz recepcją z mini delikatesami.  Sponsorami strategicznymi Suntago są firma Samsung oraz właściciel marki Pepsi.

Wybrane atrakcje parku Suntago Wodny Świat: 32 zjeżdżalnie wodne, basen z falą, rwąca rzeka, rzeka przygód, wodny plac zabaw, maszyna Surf-Air, która umożliwia surfowanie pod dachem, zewnętrzny wodny plac zabaw (na czas wakacji), trzy baseny solankowe Dead Sea, pięć basenów witalnych, wypełnionych wodą z minerałami, 10 saun tematycznych o zróżnicowanej temperaturze i wilgotności powietrza/

Park of Poland

Park of Poland jest przedsięwzięciem stworzonym przez Global City Holdings i stanowi priorytetowy projekt rozwojowy dla Spółki, a jego powstanie poszerzy branżę rozrywki w Polsce. Celem Spółki Park of Poland, zarządzanej przez CEO Idana Greidingera, jest zapewnienie rozrywki milionom gości z Polski oraz innych krajów Europy. Pierwszym etapem inwestycji Park of Poland jest największy zadaszony park wodny w Europie Suntago oraz baza noclegowa Suntago Village.

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 20.02.2020
Aktualizacja: 21.02.2020