Restauratorzy, prezesi, przedstawiciele sieci, kupcy i dostawcy spotykają się dziś na XVII Food Business Forum 2019

Udostępnij nas na:
Właśnie rozpoczęło się najważniejsze w Polsce spotkanie restauratorów, na którym będzie można spotkać przedstawicieli 200 marek gastronomicznych. W rozmowy, podczas Business Speed Dating angażują się kupcy i to właśnie oni spotkają się na indywidualnych spotkaniach z dostawcami.  Dodatkowo w części merytorycznej wystąpią prelegenci, z unikalnymi prezentacjami, a w panelach wezmą udział najwybitniejsi praktycy. Z kolei wieczorem odbędzie się Gala z kolacją, podczas której zostaną rozstrzygnięte konkursy Food Business Awards 2019 i Supplier of the Year 2019. Organizatorem jest redakcja naszego magazynu Nowości Gastronomiczne – czasopismo restauratorów i portalu Horecanet.pl. Zapraszamy serdecznie!

W programie wydarzenia tradycyjnie już: spotkania z dostawcami, merytoryczne i najbardziej praktyczne porady dotyczące rozwoju biznesu i unikania problemów, wskazówki od najwybitniejszych praktyków i ekspertów, całodzienne dyskusje oraz prelekcje! Ale przede wszystkim kuluarowe spotkania w gronie przyjaciół i partnerów, indywidualne rozmowy biznesowe w formule Business Speed Dating, uroczysta kolacja z Galą Food Business Awards 2019 oraz Supplier of the Year 2019. Swój udział w wydarzeniu potwierdziło prawie 200 marek gastronomicznych. Z ich przedstawicielami będzie można spotkać się już dziś 9 września w Warsaw Marriott Hotel. Organizatorem jest redakcja naszego magazynu Nowości Gastronomiczne – czasopismo restauratorów i portalu Horecanet.pl.

Część merytoryczna została podzielona na cztery bloki tematyczne. W pierwszym z nich pt.: “Umiar w nadmiarze – regulacje, trendy, wyzwania, oczekiwania” wezmą udział: Szymon Adamczuk, chief executive officer North Food, Paweł Aksamit, prezes Stava, Sylwester Cacek, akcjonariusz Sfinks Polska, Anna Krajewska, prezes zarządu Salad Story i WrapMe!, Damian Rybak, dyrektor Pizza Hut dine-in oraz Marcin Zawadzki, prezes ZP HoReCa. Przed dyskusją swoje prezentacje wprowadzające przedstawią: Sylwester Cacek oraz Magdalena Zimna, global business development director GfK.

Drugi blok pt.: “Społecznie, ekologicznie, odpowiedzialnie – priorytety i dylematy” rozpoczniemy wystąpieniem Pawła Świarczyńskiego, CEO Restaurant Week, który zabierze także głos w dyskusji wspólnie z Łukaszem Konikiem, prezesem Polskiej Inicjatywy Kulinarnej, Grzegorzem Łapanowskim, prezesem Fundacji Szkoła na Widelcu, Jagną Niedzielską, właścicielką Architektury Kulinarnej oraz Moniką Roehr, współwłaścicielką Cosmo Baru.

Kolejną dyskusję poprowadzi Nikola Zaradna, account executive z Agencji Kreatywnej Moxie i wspólnie z panelistami: Krzysztofem Kołaszewskim, CEO Bobby Burger, Arietą Pruska, CEO Agencji Kreatywnej Moxie, Norbertem Redkie, współwłaścicielem Grupy Warszawa, Marcinem Szworakiem, współwłaścicielem sieci Makarun oraz Maciejem Żakowski, współwłaścicielem ORZO People-Music- Nature, spróbują zgłębić tajniki marketingu. Przed rozpoczęciem dyskusji prezentację wprowadzającą przedstawi Szymon Mordasiewicz, commercial director consumer panel Poland GfK.

W ostatnim panelu zatytułowanym “Szef, lider czy partner – sztuka zarządzania zespołem” swoim doświadczeniem podzielą się: Jacek Gralik – współwłaściciel Si, Secado, Słoik, MAO, Krzysztof Janiszewski – współwłaściciel Senses Restaurant (Gwiazdka Michelin), Marcin Kręglicki – współwłaściciel Kręgliccy Restauracje i Catering, Jacek Szydłowski – współwłaściciel restauracji Alyki oraz Sergiusz Urbaniak – właściciel Tutti Santi.

Videorelacja z ubiegłorocznej edycji XVI edycji Food Business Forum 2018
Zapraszamy do obejrzenia

WWW.FOODBUSINESSFORUM.PL

Tradycyjnie już na zakończenie Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum podczas uroczystej kolacji z Galą nastąpi rozstrzygnięcie oraz wręczenie nagród Food Business Awards 2019 i po raz trzeci – Supplier of the Year 2019.

– To jedyna w Polsce i najbardziej efektywna platforma dyskusji o tym co aktualne w branży, wymiany doświadczeń wśród właścicieli niezależnych i zarządów sieci, ekspertów oraz dostawców, którzy mają niebywałą i realną szansę na pozyskanie tzw. kontraktów roku. Dzięki siedemnastoletniej tradycji udało nam się stworzyć i co roku organizować najwyżej oceniane, oczekiwane wydarzenie branży w tym kraju – mówi Rafał Madyński, prezes zarządu BROG B2B.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.