Ketomania – nowa aplikacja dla gastronomii

Udostępnij nas na:
Ketomania to przewodnik po zdrowszej gastronomii. Zrodzony z inicjatywy osób będących na restrykcyjnej diecie Keto, Paleo lub LCHF. Co promuje? Dania, desery bez cukru glutenu laktozy nisko węglowodanowe dla insulinoopornych na dietach niskowęglowodanowych typu keto paleo…

– Każdy z „ketomaniaków” zapewne orientuje się jak trudno jest znaleźć lokal odpowiedni dla naszych potrzeb. Stąd powstał pomysł, by skupić wszystkie takie miejsca w jednej mobilnej aplikacji! Dzięki intuicyjnej mapie, użytkownik może znaleźć takie keto-przyjazne restauracje w swojej okolicy – mówi Krzysztof Szulejewski, opowiedziany za projekt.

Projekt Ketomania to szereg działań edukacyjnych, komercyjnych i społecznych.

  1. Portal wiedzy ma za zadanie docierać do niezdecydowanych, edukować, doradzać i prowadzić zainteresowane osoby. Mam do tego dwie osoby – dietetyka i trenera personalnego, którzy występując w roli blogerów – są dostępni stacjonarnie lub online. Jeśli zatem udzielamy porad, możemy również zaprowadzić naszego klienta we wskazane przez nas miejsce (lokal, sklep, witryna www) lub zarekomendować mu odpowiednią dla niego „dietę pudełkową” z firmę z którą współpracujemy.
  2. Aplikacja mobilna Ketomania, która za pomocą geolokalizacji wskaże miejsca w których nasz klient (czyli osoba która pobrała apkę) otrzyma dania, napoje nisko węglowodanowe lub bez cukru a nawet gluten free. To może być zarówno oferta specjalna na konkretne dania, kawę tzw. Kuloodporną jak i lody bez cukru (słodzone stewią). Im więcej miejsc na mapie tym chętniej wyszukujemy! Aplikacja będzie darmowa – zarówno dla pobierających jak i restauracji, sklepów. Wzorem Tripadvisor wprowadzimy opcje „premium”, czyli dodatkowe funkcje dla managerów restauracji, sklepów tak aby wyróżnić swoje oferty. Pracujemy również nad modułem płatności tak aby klient mógł zrobić zamówienie w aplikacji.
  3. Keto-festiwal – event we wrześniu 2019 w Krakowie lub Warszawie (na wzór Wegamanii) – impreza o charakterze kulinarnym, na której restauracje, kawiarnie, sklepy, producenci prezentują swoją ofertę produktów zgodnych z żywieniem nisko węglowodanowym.

Kto jest klientem Ketomanii?

  1. Osoby aktywne, korzystające z siłowni, fitnessów, diet pudełkowych, podążające za trendami żywieniowymi, doskonale zorientowane i wyedukowane, posiadające zdolność wydawania
  2. Osoby z problemami zdrowotnymi; cukrzycy, insulinoopornosci itp. To gigantyczny rynek – w Polsce żyje ok. 2 miliony ludzi ze zdiagnozowaną insulinoopornością, nazywaną często „Matką wszystkich chorób…”
  3. Wyznawcy stylu życia KETO – osoby, które stosują zasady diety ketogenicznej lub paleo i poszukują takich miejsc.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.