KFC wspiera mundurowych i służby medyczne

Udostępnij artykuł
Marka, dziękując pracownikom tych dwóch sektorów za ich wielki wysiłek i poświęcenie w walce z panującą w kraju pandemią, od 30 kwietnia oferuje im bezpłatną kawę albo herbatę we wszystkich restauracjach sieci w Polsce, a także 10 proc. zniżki na każde złożone zamówienie.

KFC wprowadza dedykowaną ofertę, dzięki której marka chce wyrazić swoje wsparcie dla osób bezpośrednio zaangażowanych w walkę z wirusem, a więc wszystkich pracowników służb mundurowych i służby zdrowia. Objęci nią zostali pracownicy Służb Medycznych, Policji, Straży Pożarnej, Wojska, Straży Granicznej i Straży Miejskiej. W ramach kampanii, marka przyznaje uprawnionym osobom darmową kawę albo herbatę we wszystkich restauracjach KFC w Polsce oraz oferuje 10 proc. upustu na każde zamówienie złożone przez Drive Thru lub z opcją odbioru na wynos. Aby skorzystać z promocji, wystarczy przyjechać po odbiór zamówienia w swoim służbowym stroju lub oznakowanym pojeździe. W innym przypadku trzeba będzie okazać legitymację służbową, kartę lub przepustkę. Promocja obowiązuje do odwołania.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – MARZEC 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Od momentu pojawienia się w Polsce COVID-19, KFC czynnie angażuje się w liczne akcje wspierające ludzi walczących z wirusem na pierwszej linii frontu i jeszcze bardziej dba o bezpieczeństwo swoich klientów oraz pracowników. Już od dłuższego czasu KFC oferuje opcję dostawy jedzenia bez kontaktu z dostawcą, a teraz szczególnie zachęca do korzystania z niej swoich miłośników. Dodatkowo, pragnąc przyczynić się do wzmocnienia akcji #zostańwdomu, firma zebrała sugestie swoich gości i zaledwie w trzy dni od powstania pomysłu, przygotowała specjalną ofertę – „Domowy kubełek”. KFC aktywnie wspiera także akcję #WzywamyPosiłki, w ramach której za darmo dostarcza swoje dania pracownikom placówek szpitalnych, stacji pogotowia i punktów laboratoryjnych.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 30.04.2020
Aktualizacja: 30.04.2020