King Rooster – nowa marka 7 Street

Udostępnij artykuł
W ofercie znajdują się kurczaki zarówno w zestawach z frytkami i sosami, jak i w formie burgerów. Całkowitą nowością na polskim rynku są w 100 proc. roślinne zamienniki do złudzenia przypominające mięso kurczaka w kotletach do burgerów jak i w panierowanych stripsach.

Jesteśmy pierwszą w Polsce firmą oferującą taką dostępność roślinnych zamienników mięsa kurczaka w wielu lokalizacjach. Dania roślinne przyrządzane są zgodnie ze sztuką w oddzielnych urządzaniach. Prezentujemy nowatorskie podejście do burgerów, wśród których można znaleźć zarówno klasyki w odświeżonych wersjach, jak i odważne nowe kompozycje. Naszym sekretem jest autorska marynata, w której marynujemy wszystkie kawałki oraz nasza panierka, której używamy do panierowania. Do każdego zestawu można dobrać 1 z 14 unikalnych sosów z których połowa jest w roślinna – mówi Łukasz Błażejewski, dyrektor generalny 7 Street.

Przy tworzeniu marki King Rooster nawiązano współracę m.in. z takimi partnerami jak firma Koliber oferująca Linię Vege, Roślinny Qurczak, McCain, Coca Cola oraz Unigast.

King Rooster działa w ośmiu lokalizacjach m.in. takich jak Warszawa, Szczecin czy Białystok. Wkrótce brand będzie dostępny w kolejnych miastach. Obecnie ze względu na ograniczoną ilość gości korzystających z lokali gastronomicznych w związku z pandemią COVID-19, marka działa w modelu ghost restaurant w oparciu o infrastrukturę lokali sieci. Po unormowaniu się sytuacji firma zamierza ruszyć z ekspansją i zacząć otwierać lokale z obsługą gości.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE
kwiecień-maj 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 13.07.2020
Aktualizacja: 13.07.2020