Kolejna sieć gastronomiczna w gronie najemców Galerii Jurajskiej

Udostępnij nas na:
Centrum już po raz trzeci w tym roku poszerza ofertę. Tylko w ciągu ostatnich trzech miesięcy w obiekcie zostały otwarte aż trzy nowe restauracje. Na początku maja oferta gastronomiczna Jurajskiej poszerzyła się o roślinną restaurację Mihiderka, z kolei pod koniec maja o Strefę Sushi. Do grona najemców dołączyła właśnie sieć restauracji na wagę Bon Apetito.

Teraz to grono powiększył kolejny najemca – popularna, polska sieć. Menu nowego lokalu wypełniają m.in. dania półmięsne i jarskie, dania mięsne i ryby, sałatki i surówki, a także dodatki. Najemca w galerii zajął 164 mkw.

RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE RAPORT 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Bon Apetito to już 18 najemca gastronomiczny w Galerii Jurajskiej. Tym samym centrum handlowe może się pochwalić jedną z najszerszych i najbardziej urozmaiconych smakowo ofert gastronomicznych wśród galerii w województwie śląskim.

– Kontynuujemy rozwój naszej oferty gastronomicznej, wprowadzając nie tylko nowe smaki, ale także nowe, ciekawe koncepty restauracyjne zgodne z duchem czasu i panującą modą. Dzięki temu nasi klienci mogą wybierać pomiędzy różnymi kuchniami czy formatami restauracji – mówi Anna Borecka-Suda, leasing manager Galerii Jurajskiej.

W galerii przybywa nie tylko smaków, ale także konceptów. Działają tutaj już lokale w formacie m.in. impulse (np. Consoni, Grycan), refuel & relax (np. Costa Coffee, Cafe Portugal), speed eating (np. KFC, McDonald’s, Burger King) i fast casual (np. Pizza Hut). Ostatnie miesiące przynoszą także rozwój oferty casual dining poza strefą food court, a za sprawą Bon Apetito także restauracji samoobsługowych..

– Nie ukrywamy, że kompletujemy jedną z najnowocześniejszych ofert gastronomicznych w regionie. Już dziś nasi klienci mogą wybierać spośród kilkuset pozycji w menu. Mają dostęp zarówno do popularnych sieci restauracyjnych, jak również do kuchni świata, w tym do kuchni azjatyckiej, bliskowschodniej czy europejskiej – wylicza Borecka – Suda.

I dodaje: – Rozwijając się mamy na uwadze także określone diety np. wegańską czy wegetariańską. Staramy się, aby nasza oferta była coraz bardziej „inclusive”, uwzględniając różne gusta czy potrzeby, jakie ma dziś konsument odwiedzający galerię – mówi Borecka-Suda.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.