Kolejna sieć gastronomiczna wchodzi do Gemini Park Bielsko-Biała

Udostępnij artykuł
Oferta obiektu wzbogaci się o kolejną restaurację. Otwarcie lokalu zaplanowano na koniec września. Dział leasingu galerii podpisał właśnie umowę z siecią Silver Dragon.

Gemini Park Bielsko-Biała ma w planach kolejne duże otwarcia. Tylko ostatnie tygodnie przyniosły centrum handlowemu nowe umowy m.in. brytyjską siecią Dealz, siecią kawiarni Costa Coffee czy sklepem z winami Fine Wine. Teraz do tego grona dołącza sieć restauracji Silver Dragon.

Nowy najemca zajmie w Gemini Park lokal mający 50 mkw. W jego ofercie będzie można znaleźć popularne dania kuchni azjatyckiej (m.in. tajskiej i wietnamskiej). Menu wypełniają potrawy smażone w WOK-u, dania panierowane oraz Dragon Boxy. W ofercie nie zabraknie dań m.in. z kurczaka, wieprzowiny, owoców morza, a także dań wegetariańskich.

Silver Dragon ma dziś swoje lokale w 19 miastach, m.in. w Warszawie, Gdańsku, Krakowie, Szczecinie czy Poznaniu. Ten w Gemini Park ma być pierwszym na Podbeskidziu. To już czwarta marka, która w tym roku wybrała Gemini Park na swój lokalny debiut. Wcześniej były to Only, Dealz oraz Fine Wine.

– Dzięki tej umowie nasza strefa food court jest w 100 proc. wynajęta. Otwarcie Silver Dragon wzmocni ofertę kuchni świata, a także cały segment gastronomiczny. Już dziś w centrum znajdziemy lokale serwujące dania kuchni japońskiej, śródziemnomorskiej, tureckiej, amerykańskiej czy polskiej. Tak urozmaicona oferta to nasz kolejny krok w kierunku rozwoju nowoczesnej oferty rodzinnej, w tym oferty restauracyjno-kawiarnianej – mówi Daniel Słuchocki, head of lease Gemini Holding.

Oferta gastronomiczna galerii zyskuje w ostatnich latach. Już dziś można znaleźć w niej 15 lokali, w tym restauracje tak popularnych amerykańskich sieci jak McDonald’s, KFC, Subway czy Pizza Hut. Oprócz tego w galerii jest Ron Del, Doner Kebab, Sushi Samuraj i Salad Fantasy. W centrum działają także kawiarnie – Lodomania, Cukiernia Sowa i Grycan. To ostatnie grono wkrótce powiększy się o Costa Coffee. Ofertę kulinarną dopełnia też sklep z winami Fine Wine, piekarnio-cukiernia Tyran, a także stoisko z sokami Juicy Garden.

Zdaniem Krzysztofa Brączka, dyrektora Gemini Park, bielska galeria to idealny partner dla gastronomii. Powód? – Najemcy tego segmentu osiągają w centrum handlowym bardzo dobre wyniki. Tylko w 2018 roku w porównaniu do 2017 obroty restauracji i kawiarni wzrosły tutaj średnio o 17 proc. I półrocze 2019 roku przynosi podobny wynik. Wpływ na to ma zarówno rosnąca liczba klientów, jak również coraz mocniejsza pozycja obiektu na Podbeskidziu. Rozwojowi sprzyja także lokalny rynek spragniony nowych restauracji. Nie bez znaczenia są także zmiany, jakie zachodzą w obiekcie – mówi.

Te ostatnie sprawiają, że klienci znajdują coraz więcej nowych powodów, aby odwiedzić Gemini Park. – Dzięki znacznemu rozwojowi oferty rozrywkowej w ostatnich 5 latach, coraz mocniej zwracamy się w kierunku koncepcji galerii społecznościowej i cech, jakie posiada tego typu obiekt. W efekcie, stajemy się miejscem spotkań i zabaw dla całych rodzin, ale także coraz popularniejszym miejscem, do którego wpada się na lunch, kawę, a nawet na niedzielny obiad. W umocnieniu tego wizerunku pomagają z sukcesem prowadzone działania marketingowe oraz leasingowe, w tym m.in. kampania SUPEROTWARTE, która zwraca uwagę na ofertę niedzielną galerii. Dzięki niej w dni wolne od handlu z powodzeniem działa cała nasza gastronomia. Jesteśmy dziś jednym obiektem na Podbeskidziu, który w każdą niedzielę ma otwarte wszystkie restauracje i kawiarnie – wyjaśnia Brączek.

Szansę dla siebie widzi w tym coraz więcej marek, które decydują się nie tylko na najem w Gemini Park, ale także na lokalny debiut właśnie w tym centrum handlowym.

– Silver Dragon to sieć restauracji azjatyckich, która działa już w 19 miastach Polski. Chcemy rozwijać naszą sieć w województwie śląskim, dlatego wybraliśmy Gemini Park jako kolejną lokalizację. Będzie to nasz pierwsza restauracja w Bielsku Białej i wierzymy, że zyska takie same uznanie klientów jak nasze inne lokale – mówi Ewa Sękulska, dyrektor administracyjny Silver Dragon Group.

RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE RAPORT 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.




Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 12.08.2019
Aktualizacja: 12.08.2019