Kolejne, wspólne projekty Zdrojowa Invest & Hotels i Radisson Hotel Group

Udostępnij artykuł
Nowe hotele pod marką Radisson zostaną otwarte w Szklarskiej Porębie oraz w Kołobrzegu. Pierwszy z nich zaoferuje 104 pokoje i ruszy jeszcze przed najbliższym sezonem zimowym, natomiast nadmorski, ponad 200-pokojowy obiekt w wakacje przyszłego roku.

Radisson Resort Szklarska Poręba powstanie w obiekcie, w którym początkowo Zdrojowa zapowiadała inwestycję Forest Ski Hotel & Resort. Budynek jest na etapie prac wykończeniowych. Radisson Resort Kołobrzeg zastąpi pierwotny projekt H2O.

Oba obiekty marki Radisson należące do kategorii upscalem wzbogacą portfolio grupy w Polsce, które dzięki nowym inwestycjom wzrośnie do 18 hoteli obejmujących pięć marek – w tym Radisson Collection, Radisson Blu, Radisson RED, Radisson i Park Inn by Radisson.

Zdrojowa Invest & Hotels oraz Radisson Hotel Group są partnerami w Polsce od mającego miejsce w 2017 roku otwarcia Radisson Blu Resort, Świnoujście. Zachęcone udaną współpracą, firmy będą kontynuować wspólne działania na rzecz rowoju i budowy nowych obiektów w Polsce.

– Jesteśmy podekscytowani podpisaniem tej umowy na rozwój w Polsce z grupą Zdrojowa Invest & Hotels i dziękujemy za zaufanie naszym markom i ludziom, którzy je tworzą. Cieszymy się z umocnienia naszej pozycji największego międzynarodowego operatora w ośrodkach wypoczynkowych w Polsce oraz z możliwości współpracy z naszym partnerem nad przyszłymi projektami – powiedział Elie Younes, wiceprezes i dyrektor ds. rozwoju w Radisson Hotel Group.

– Kolejna umowa i to w takim zakresie z jedną z wiodących globalnych sieci hotelarskich pozwoli nam uzyskać korzyści skali, a nie zawsze i nie każda marka międzynarodowa jest gwarancją sukcesu. Z nowymi hotelami pod międzynarodową marką Radisson po raz kolejny jesteśmy pionierem rynku, a to kontynuacja naszej strategii wzmacniania pozycji lidera w kurortach. Natomiast strategiczne partnerstwo z Radissonem nie oznacza, że Zdrojowa rezygnuje z hoteli własnej marki. Portfolio grupy, w zależności od lokalnych rynków, będzie dalej rozwijane w kierunku hoteli zarówno marki Zdrojowa Hotels, jak i tych pod szyldem sieci międzynarodowych – podkreśla Jan Wróblewski, współzałożyciel grupy Zdrojowa Invest & Hotels.

Radisson Resort Szklarska Poręba to inwestycja Zdrojowej drugi obiekt marki Radisson, który pojawił się w Polsce oraz pierwszy hotel międzynarodowej marki w tym mieście. Obiekt będzie usytuowany w górskim kurorcie Szklarska Poręba. Hotel zaoferuje 104 pokoje i zostanie otwarty już w najbliższym sezonie zimowym. Planowany jest także kolejny etap inwestycji, w trakcie którego zostaną udostępnione kolejne pokoje i apartamenty. Odwiedzający będą mogli korzystać z kameralnego aquaparku, całorocznego zewnętrznego jacuzzi, sauny oraz strefy kąpielowej. Centrum SPA & Wellness oraz udogodnienia, takie jak wewnętrzny basen, zapewnią możliwość relaksu przez cały rok.

Otwarcie Radisson Resort Kołobrzeg, trzeciego hotelu Radisson w Polsce, jest planowane na lato 2020 roku. Warto podkreślić, że będzie to pierwszy hotel tej międzynarodowej marki hotelowej w jednym z największych polskich kurortów nadmorskich. Obiekt dysponujący 209 pokojami oraz strefą SPA & Wellness i aquaparkiem zapewni gościom zarówno możliwość relaksu, jak i rozrywki.  

Radisson Resort Szklarska Poręba i Radisson Resort Kołobrzeg będą prowadzone przez Radisson Hospitality AB na podstawie międzynarodowej umowy franczyzowej ze Zdrojową Invest & Hotels.

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie RH2019banner.png

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 23.07.2019
Aktualizacja: 23.07.2019