Kolejny projekt Hotel Professionals

Udostępnij artykuł
Marvipol Development, na podstawie umowy franczyzy zawartej z Louvre Hotels Group, zrealizuje pierwszy w Polsce oraz Europie obiekt pod marką Royal Tulip. Podczas przygotowania koncepcji projektu oraz w procesie wyboru marki inwestora wspierała firma doradcza Hotel Professionals, która następnie reprezentowała spółkę w negocjacjach z siecią Louvre Hotels Group przy ustalaniu warunków biznesowych umowy franczyzy.

Royal Tulip Warsaw Apartments powstanie w Warszawie w ramach kompleksu – Unique Tower, przy ul. Grzybowskiej 51, na terenie tzw. „bliskiej Woli”, czyli nowego centrum biznesowego miasta. Nowy obiekt wzbogaci warszawski rynek noclegowy o  448 jednostek apartamentowych przeznaczonych na pobyty krótko- i długoterminowe, w standardzie 5-gwiazdkowym.

– Jesteśmy dumni, że mamy swój udział w procesie planowania tej wyjątkowej inwestycji. Jest to kolejny niezwykły projekt dla Warszawy. Obiekty marki Royal Tulip wyróżniają się niezwykle wysokim poziomem komfortu i obsługi. Profil marki idealnie wpisuje się w charakter powstającej inwestycji – Unique Tower i nowego dynamicznie rozwijającego się centrum biznesowego stolicy. Z radością informujemy, że jest to kolejna nowa marka wprowadzona do Polski przy udziale naszego zespołu. – komentuje Alex Kloszewski, partner zarządzający w spółce Hotel Professionals.

Zespół Hotel Professionals współpracuje ze spółką Marvipol Development przy kolejnych projektach, w tym m.in. przy planowanej inwestycji przy ul. Chmielnej w Gdańsku. Obecnie spółka Hotel Professionals reprezentuje inwestora w prowadzeniu negocjacji z siecią Louvre Hotels Group dotyczących warunków biznesowych umowy franczyzy na marki Premiere Classe, Kyriad oraz Tulip Residence, dla projektu zlokalizowanego na gdańskiej Wyspie Spichrzów.

ŚWIAT HOTELI: kwiecień-maj 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 02.07.2019
Aktualizacja: 02.07.2019