Kolejny udany rok dla B&B Hotels Polska

Udostępnij artykuł
Otwarcie szóstego hotelu w Polsce, zapowiedź kolejnej inwestycji, znakomite wyniki działających obiektów to dowody na dynamiczny rozwój hoteli B&B w Polsce.

Sieć B&B Hotels, która swój model biznesowy opiera na zapewnieniu maksimum komfortu w doskonałej lokalizacji oraz przystępnej cenie, z pewnością może zaliczyć do udanych ósmy rok obecności w naszym kraju i z dużą dozą optymizmu wypatrywać tego, co przyniesie 2019.

Krakowski debiut

Rok 2018 w historii popularnej sieci hoteli ekonomicznych zapisał się m.in. otwarciem szóstego obiektu w Polsce. W kwietniu pierwszych gości przyjął hotel B&B Kraków Centrum, położony u podnóża Wawelu, tuż przy Centrum Kongresowym ICE Kraków. Hotel dysponujący 130 pokojami, szybko rozwinął skrzydła, stając się chętnie wybieranym miejscem zarówno przez osoby podróżujące służbowo, jak i te pragnące po prostu poznać królewskie miasto. – Choć nasz krakowski obiekt funkcjonuje na rynku dopiero od niespełna roku, już zdążył zdobyć spore grono stałych, zadowolonych Klientów, którzy doceniają dogodną lokalizację, wystrój wnętrz i profesjonalną, miłą obsługę – mówi Beatrice Bouchet, prezes zarządu B&B Hotels Polska.  Wraz z otwarciem B&B Kraków Centrum polskie portfolio sieci osiągnęło liczbę 771 pokoi.

ŚWIAT HOTELI
LISTOPAD-GRUDZIEŃ 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <
Wielka szóstka w grze

2018 to także kolejny rok dobrych wyników ekonomicznych w wykonaniu działających w Polsce hoteli B&B. Oprócz udanego startu B&B Kraków Centrum, na przestrzeni minionych 12 miesięcy obiekty tej sieci w Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Katowicach oraz Toruniu zanotowały wzrost sprzedaży.

Dobre notowania naszych obiektów utwierdzają nas w przekonaniu, że Polska wciąż potrzebuje hoteli doskonale położonych, a przy tym gwarantujących maksimum komfortu w przystępnej cenie. Mogę zapewnić, że nadal będziemy wytrwale pracować, by umożliwić gościom dostęp do naszych usług w kolejnych polskich miastach i jednocześnie doskonalić naszą ofertę w dotychczasowych lokalizacjach – podsumowuje krótko Beatrice Bouchet, Prezes Zarządu B&B Hotels Polska.

Kierunek: Wschód

Najlepszym wyrazem tego, że sieć B&B Hotels nie zamierza poprzestawać na dotychczasowych sześciu realizacjach w Polsce jest zapowiedź nowej inwestycji, tym razem w Lublinie.

– Lublin to miasto, które, dzięki coraz lepszej infrastrukturze, rozwija się biznesowo, stając się coraz popularniejszą destynacją. Bogata oferta wydarzeń kulturalnych i sportowych sprawia, że miasto jest również atrakcyjne turystycznie – uzasadniała wybór tego miasta Beatrice Bouchet. To właśnie tam w 2020 r. otwarty zostanie siódmy obiekt działający pod szyldem B&B Hotels. Będzie on dysponował 130 pokojami, salą konferencyjną i podziemnym garażem.

B&B Hotels to wiodąca sieć hoteli ekonomicznych w Europie, która w swoich strukturach posiada już ponad 400 hoteli. W Polsce pod jej szyldem działają obiekty w Warszawie (154 pokoje), Łodzi (149), Wrocławiu (140), Krakowie (130), Katowicach (105) oraz Toruniu (93). Wkrótce dołączy do nich również Lublin (130). Zgodnie ze wspólnym dla wszystkich obiektów standardem każdy z nich jest w całości klimatyzowany, znakomicie wyciszony i zapewnia swoim gościom bezpłatny dostęp do szybkiego Internetu Wi-fi.
 

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 29.01.2019
Aktualizacja: 29.01.2019