W wydarzeniu udział wzięło 1,75 tys. uczestników, którzy z zainteresowaniem wysłuchali wystąpień z zakresu zarządzania rentownością; marketingu i profilowania grup docelowych restauracji; zarządzania personelem; zasad kreacji menu; zwiększania sprzedaży; karty win oraz unikaniem wypalenia zawodowego. Nasze media – Nowości Gastronomiczne, Sweets & Coffee, Świat Hoteli i portal horecanet.pl – były Głównymi Patronami Medialnymi wydarzenia.
W czasie kongresu można było przysłuchiwać się też dwóm debatom:„Rozwój polskiej gastronomii poprzez pomoc i naukę młodszego pokolenia” z udziałem Jarosława Walczyka, Roberta Sowy, Jarka Owczarczyka, Michała Wawro, Piotra Mielczarka, Jacka Majcherka oraz “Wypalenie zawodowe szefa kuchni. Jak z nim walczyć, a jak zapobiegać?” z udziałem Roberta Skubisza, Krzysztofa Malinowskiego, Krzysztofa Szulborskiego, Pawła Mieszały, Joanny Karpety.
W trakcie kongresu rozegrana została gra sytuacyjna Most Wanted oraz odbyły się liczne warsztaty produktowe przygotowane przez dostawców w strefie ekspozycyjnej. Partnerami Strategiczni Kongresu Szefów Kuchni 2018 były firmy:
- HendiI Polska to część międzynarodowej grupy Hendi, zajmującej się od ponad 80 lat produkcją i handlem profesjonalnym wyposażeniem gastronomicznym w całej Europie.
- Grafen to najlepsze produkty do profesjonalnej kuchni, produkowane przez uznanych producentów. Produkty tworzone we współpracy z najlepszymi inżynierami i designerami. Żadnych kompromisów!
- Fine Dine oferuje markowe produkty, wyróżniające się jakością i stylem. Atutem marki jest duża dostępność towarów z magazynów na terenie całego kraju.
Kongres miał formę zamkniętą. Uczestniczyć w nim mogły jedynie osoby wcześniej zarejestrowane i zaakceptowane przez Organizatora. Udział w wydarzeniu dla Szefów Kuchni był bezpłatny. Organizator planuje kolejną edycję Kongresu w roku 2019.
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.