Kongres Szefów Kuchni 2018 za nami!

Udostępnij artykuł
W wydarzeniu udział wzięło 1,75 tys. uczestników, którzy z zainteresowaniem wysłuchali wystąpień z zakresu zarządzania rentownością; marketingu i profilowania grup docelowych restauracji; zarządzania personelem; zasad kreacji menu; zwiększania sprzedaży; karty win oraz unikaniem wypalenia zawodowego. Nasze media – Nowości Gastronomiczne, Sweets & Coffee, Świat Hoteli i portal horecanet.pl – były Głównymi Patronami Medialnymi wydarzenia.

W czasie kongresu można było przysłuchiwać się też dwóm debatom:„Rozwój polskiej gastronomii poprzez pomoc i naukę młodszego pokolenia” z udziałem Jarosława Walczyka, Roberta Sowy, Jarka Owczarczyka, Michała Wawro, Piotra Mielczarka, Jacka Majcherka oraz “Wypalenie zawodowe szefa kuchni. Jak z nim walczyć, a jak zapobiegać?” z udziałem Roberta Skubisza, Krzysztofa Malinowskiego, Krzysztofa Szulborskiego, Pawła Mieszały, Joanny Karpety.

W trakcie kongresu rozegrana została gra sytuacyjna Most Wanted oraz odbyły się liczne warsztaty produktowe przygotowane przez dostawców w strefie ekspozycyjnej.  Partnerami Strategiczni Kongresu Szefów Kuchni 2018 były firmy:

  • HendiI Polska to część międzynarodowej grupy Hendi, zajmującej się od ponad 80 lat produkcją i handlem profesjonalnym wyposażeniem gastronomicznym w całej Europie.
  • Grafen to najlepsze produkty do profesjonalnej kuchni, produkowane przez uznanych producentów. Produkty tworzone we współpracy z najlepszymi inżynierami i designerami. Żadnych kompromisów!
  • Fine Dine oferuje markowe produkty, wyróżniające się jakością i stylem. Atutem marki jest duża dostępność towarów z magazynów na terenie całego kraju.

Kongres miał formę zamkniętą. Uczestniczyć w nim mogły jedynie osoby wcześniej zarejestrowane i zaakceptowane przez Organizatora. Udział w wydarzeniu dla Szefów Kuchni był bezpłatny. Organizator planuje kolejną edycję Kongresu w roku 2019.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 17.10.2018
Aktualizacja: 17.10.2018