Kultowe kosmetyki Kai w łazienkach hotelowych dzięki firmie ADA

Udostępnij artykuł
Kai jest jedną z najbardziej utytułowanych marek kosmetycznych w USA i jest wysoko ceniona przez takie ikony stylu jak Sarah Jessica Parker, Charlize Theron i Jennifer Aniston. Od teraz dostępna jest także w ofercie ADA International.

Urlop w butelce – tak Gaye Straza nazwała sygnowany przez nią zapach, który stał się jednym z największych sukcesów kosmetycznych w USA. Historia sukcesu jest kontynuowana. Ekspertka ds. piękna Gaye Straza zaangażowała się we współpracę z jednym z wiodących producentów kosmetyków hotelowym, firmą ADA International, która stała się jej partnerem kooperacyjnym.

– Zawsze poszukujemy nowych marek, wyróżniających się wśród innych. Dzięki kai hotele będą mogły
zaoferować gościom basenów i spa coś luksusowo wyjątkowego, kojarzącego się z
urlopem i dobrym nastrojem. Takie odczucie pozostanie na długo w pamięci – twierdzi
Sylvia Jensch, kierowniczka ds. marketingu firmy ADA.

Wybierając marki luksusowe takie jak Bvlgari, Chopard i Penhaligon’s przedsiębiorstwo od wielu lat potwierdza, iż ma wyjątkowe wyczucie do aktualnych trendów kosmetycznych i nowoczesnych innowacji.

Sygnowana kolekcja hotelowa weszła na rynek dnia 1 lipca 2019 r. Zapach egzotycznych kwiatów i świeże, zielone akordy delikatnie łączą lekkość Lifestyle – to jak bieg wzdłuż plaży w Malibu przy delikatnej morskiej bryzie. Elementem zasadniczym jest gardenia połączona z delikatnymi akcentami kwiatowymi jaśminu i tuberozy. Gaye zainspirowała się tropikalnym światem roślin na Hawajach, gdzie spędzała w młodości swoje wakacje.

Wygląd kolekcji jest odzwierciedleniem idei serii, połączeniem relaksu i elegancji. Flakoniki ze szkła o wyglądzie zmrożonego lodu w kolorze bieli i praktyczne zamknięcie Flip-Top dodają całości świeżości i wytworności, podkreślając ponadczasowość samego zapachu.

Kolekcja składa się z żeli do kąpieli, szamponów, odżywek i lotionów do rąk oraz ciała, w buteleczka 25, 40 i 60 ml. Buteleczki są oczywiście w 100% przeznaczone do recyklingu. W asortymencie są także mydełka 25, 42 i 60 g. Niektóre produkty do pielęgnacji dostępne są w nowoczesnych, ekologicznych jak również oszczędnych systemach dozowania SmartCare – a także w 300 ml dozownikach z pompką.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 24.07.2019
Aktualizacja: 24.07.2019