Lavazza wprowadza gotowe kawy mrożone i nawiązuje kolejną współpracę

Udostępnij nas na:
Marka wraz z firmą PepsiCo, wprowadza na rynek dwie nowości: Cappuccino oraz Double Espresso. Partnerska współpraca pozwoli na zaproponowanie konsumentom zupełnie nowych produktów spożywczych, a tym samym konsekwentne poszerzanie oferty PepsiCo w odpowiedzi na zmieniające się gusta i oczekiwania konsumentów.

Dla wielu Polaków kawa stała się codzienną przyjemnością – rozpoczęcie dnia bez cappuccino, latte, espresso czy americano, nie wyobraża sobie coraz więcej osób. Badanie agencji badawczej Maison & Partners powstałe na zlecenie włoskiej firmy Lavazza wskazuje, że 83 proc. Polaków pije kawę codziennie, a 52 proc. nawet kilka razy w ciągu dnia. Spożycie kawy w Polsce systematycznie rośnie, i choć daleko nam do Skandynawii i Niderlandów, światowych liderów w piciu kawy, statystyczny Polak wypija napar z około trzech kg ziaren kawy rocznie, co w zaokrągleniu odpowiada jednej filiżance dziennie. Najchętniej sięgamy po kawę z mlekiem (57 proc.) bądź słodzoną (22 proc.)[1].

W Polsce partnerem rynkowym Lavazza jest firma PepsiCo, która odpowiedzialna jest za produkcję, dystrybucję i marketing nowych kaw mrożonych. Dzięki sile rynkowej firmy PepsiCo gotowe do spożycia kawy na zimno z segmentu premium pozwolą zachęcić nowe grupy konsumentów do spróbowania kawy w całkowicie nowej odmianie.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – MARZEC 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Cieszymy się, że na partnera firma Lavazza wybrała właśnie PepsiCo. Jednym z naszych długofalowych celów jest stałe poszerzanie oferty w obszarze wygodnych do spożycia produktów żywnościowych. Dzięki nowym kawom mrożonym będziemy w stanie lepiej odpowiadać na potrzeby i preferencje konsumentów, zwłaszcza w silnie rozwijającym się segmencie kawy i napojów kawowych – powiedziała Magdalena Grędzicka, Senior Brand Manager w PepsiCo. – We współpracy z włoską marką Lavazza oferujemy polskim konsumentom nowe, gotowe do spożycia na zimno kawy o wyrazistym i aksamitnym smaku – Cappuccino i Double Espresso z odrobiną mleka, które gwarantują doskonałe wrażenia smakowe i znakomite orzeźwienie – dodała Magdalena Grędzicka.

Lavazza to marka z ogromnymi tradycjami, która rozumie potrzeby konsumentów i na nie odpowiada. Jako lider rankingu wiarygodności marek kawy i ikona włoskiego stylu nie może pozwolić sobie na kompromis smakowy – jesteśmy przekonani, że gotowa do spożycia kawa mrożona w dwóch różnych wariantach zadowoli nawet najbardziej wybredne podniebienia. Double Espresso sprawdzi się doskonale jako solidna dawka energii na cały dzień, a wariant Cappuccino będzie świetnym wyborem na czas relaksu – powiedziała Magdalena Grędzicka.

Wariant Cappuccino oferowany jest w puszce o pojemności 250 ml, a wariant Double Espresso z odrobiną mleka w puszce o pojemności 200 ml. Aluminiowe opakowania kawy mrożonej Lavazza w pełni nadają się do recyklingu.

Gotowe do spożycia kawy mrożone Lavazza dostępne są w dużych sieciach handlowych, sklepach lokalnych, sprzedaży online, a także na wybranych stacjach benzynowych.

Wsparcie marketingowe

Działania promocyjne marki obejmować będą kampanię w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube), z wykorzystaniem różnorodnych formatów promocji, takich jak wideo, kinografiki, GIFy i bumpery. Do tego dochodzi współpraca z influencerami oraz specjalnie zaprojektowane materiały POS w punktach sprzedaży. Osoby korzystające z oferty wybranych supermarketów stacjonarnych i online będą miały również możliwość bezpłatnego przetestowania nowych kaw mrożonych Lavazza.

[1] https://docplayer.pl/6514173-Zwyczaje-picia-kawy-zrodlo-badanie-cbos.html

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.