Linia burgerów Maestro wraca do McDonald’s

Udostępnij artykuł
Marka jest kojarzona z klasycznymi pozycjami jak Big Mac, WieśMac czy McChicken. Te produkty od lat cieszą się niezmienną popularnością. McDonald’s regularnie poszerza swoje menu, tym razem w stronę produktów premium.  Burgery z linii Maestro zawierają największą porcję wołowiny ze wszystkich produktów dostępnych w menu sieci. Podawane w zestawie z chrupiącymi frytkami z batatów w wyjątkowej oprawie – na papierowej tacce i z ozdobną flagą.

Miłośnicy sera powinni spróbować Maestro Grilled Cheese. Oprócz 100-procentowej, soczystej wołowiny, prażonej cebulki oraz pikli, w składzie jest grillowany camembert oraz topiony ser cheddar. Kompozycji smakowej dopełnia musztarda amerykańska oraz ketchup. Całość jest zamknięta w bułce typu brioche.

Maestro Red Hot Chili jest nowością w menu McDonald’s. Podawany w bułce typu brioche z posypką chili łączy świeżą rukolę, pikle oraz pikantną paprykę, której ostrość uwydatniają dodatkowo dwa sosy: aksamitny jogurtowy oraz piekielnie pomidorowy pikantny.

W burgerze Maestro Grilled Onion znajduje się: soczysta wołowina, chrupiący bekon, topiony ser cheddar, wyraziste pikle oraz złocista grillowana cebulka. Burger podawany jest z aksamitnym sosem Creamy Deluxe oraz pikantnym Sriracha.

Produkty będą dostępne w ofercie promocyjnej McDonald’s od 3 kwietnia do 21 maja. Wprowadzając nową ofertę McDonald’s sięgnął po nieszablonową formę komunikacji. W celu przygotowania spotu reklamowego, marka zmieniła przestrzeń jednej z warszawskich burgerowni, przekształcając jej zaplecze w kuchnię McDonald’s, w której burgery serwowali pracownicy restauracji McDonald’s. Osoby zaproszone do wzięcia udziału w reklamie, ale niewtajemniczone w szczegóły projektu, otrzymały do degustacji burgery. Dopiero po ich zjedzeniu i wymianie wrażeń dowiedziały się, że były to produkty z linii Maestro, a organizatorem jest McDonald’s. Spot można obejrzeć w materiale wideo dostępnym TUTAJ.

 

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 17.04.2019
Aktualizacja: 17.04.2019