Locos Tacos, czyli nowość od KFC

Udostępnij artykuł
Sieć restauracji wprowadza do swojego menu zupełnie nową propozycję. Kultowe kawałki kurczaka w panierce wystąpią w towarzystwie tortilli  i dodatków.

Sezon letnich imprez w pełni.  Żegnamy wygodną kanapę i ulubiony serial, a witamy sezon gorących imprez i spotkań ze znajomymi na mieście. Szukamy niezobowiązujących miejsc, gdzie można siąść przy stole, na ławce, czy na murku i w miłej atmosferze pogadać, potańczyć i poczuć klimat wakacji. Nocne marki, królowie parkietu i fani miejskich sportów doskonale wiedzą, że dobra impreza idzie w parze ze smacznym jedzeniem.

Wie o tym również znana na całym świecie marka KFC. Specjalnie na lato przygotowała dla swoich gości nowość, dzięki której wakacje będą smakować jeszcze lepiej. Tym razem KFC zachęca do spróbowania egzotycznych i chrupiących Tacos, czyli łódeczek z tortilli z pysznymi nadzieniami.

XVII FOOD BUSINESS FORUM 2019
już 9 września 2019 w Warsaw Marriott Hotel!
Videorelacja z ubiegłorocznej edycji

Teraz, dzięki ofercie KFC Locos Tacos możemy delektować się smakiem taco z kawałkami kurczaka
w chrupiącej panierce w trzech super smakach: Guaco Taco, Hot Salsa i Original Nacho.

Guaco Taco pobudza zmysły dzięki guacamole, limonce i sałacie. W wersji Original Nacho znajdziemy m.in. ser, sos serowy, a także kwaśną śmietanę. Z kolei Hot Salsa to ostre papryczki jalapeno oraz pikantny sos, który nadaje całości niepowtarzalnej wyrazistości. Do tego idealnie współgra kwaśna śmietana i świeża sałata.

Produkty serwowane w restauracjach KFC zawdzięczają swój smak nie tylko niepowtarzalnemu połączeniu składników, lecz również ich jakości i świeżości. Limitowane menu KFC Locos Tacos dostępne jest we wszystkich restauracjach KFC w całej Polsce.

kliknij aby zapoznać się z pełnym wydaniem < (otwiera się na nowej zakładce)">RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE – RAPORT 2019
> kliknij aby zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 17.07.2019
Aktualizacja: 31.07.2019