Louvre Hotels Group z nowym programem lojalnościowym

Udostępnij nas na:
Marka w listopadzie 2019 roku uruchomiła Flavours Instant Benefit, który powstał z myślą o docenieniu gości dokonujących rezerwacji drogą on-line.

Doceniamy naszych gości oraz ich decyzje o pobycie w hotelach należących do grupy Louvre Hotels Group: Campanile, Golden Tulip, Premiere Classe, Royal Tulip, Kyriad, Kyriad Direct, Tulip Inn  – łącznie 7 marek. Dlatego oddajemy w Państwa ręce pierwszy element z całego pakietu korzyści, który związany jest z korzystaniem z naszej nowej aplikacji – mówi Danuta Marcinkowska, Marketing & PR Coordinator w Louvre Hotels Group. – Pragniemy, aby każdy z naszych gości poczuł się wyjątkowo, a ponadto rezerwacja pobytu była możliwie prosta i jeszcze tańsza.

Przystąpienie do programu jest bezpłatne, a jego jedynym warunkiem jest pobranie aplikacji Louvre Hotels Group oraz zarejestrowanie użytkownika. Aplikacja działa zarówno na systemie IOS, jak i na Androidzie. Każdy, kto dokona rezerwacji poprzez aplikację otrzyma 5 proc. zniżki na pobyt w wybranym hotelu na całym świecie. Ale to nie wszystko, bonus w postaci zniżki to dopiero pierwsza część zestawu, jaki LHG przygotowała zarówno dla swoich dotychczasowych gości, jak i tych, którzy pierwszy raz zdecydowali się na tę właśnie sieć.

Program lojalnościowy Instant Flavours Benefit będzie sukcesywnie uzupełniany o nowe bonusy i oferty promocyjne dla lojalnych klientów sieci LHG. Aplikacja Louvre Hotels Group jest bardzo intuicyjna, jest w stanie spersonalizować ofertę dla konkretnego użytkownika i dopasować ją do jego potrzeb. Sam proces rezerwacji zajmuje chwilę a zdecydowanym plusem jest możliwość obejrzenia realnych zdjęć danego hotelu bezpośrednio z poziomu aplikacji. Jest to o tyle ważne, że aplikacja obejmuje ponad 1 200 hoteli na całym świecie.

Filarem działalności Grupy Louvre na całym świecie jest umieszczenie naszych klientów w centrum naszych priorytetów, chcemy zmienić podejście i oprzeć je na bardziej emocjonalnych relacjach z naszymi gośćmi – podsumowuje Marcinkowska.

Z badań wynika, że aż 80 proc. ankietowanych gości przyznaje pierwszeństwo marce lub hotelowi oferującemu rabat w swoim programie lojalnościowym, jest więc to naturalny trend, który wpisuje się w branżę turystyczną.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.